Gå til innhold

Golf 3 GTI, Dusty Mauve

Ranger emnet

eirwave

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OT (føler det ikke er noe vits i å poste ny post for å spørre om dette): Golfen min har disse svarte "listene" under frontfanger, på siden osv. Er det mulig å lakkere disse i samme farge som bilen (rød)? Blir dette bra? Eller er det "tøffeste" å kjøpe ny frontfanger/sideskjørt, eventuelt fanger bak?

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til blått lys selv i instrumentene.. kjøpte dioder/pærer her... bare å skru ut instrument panelet og bytte pærene..drit lett.. =)

Hvor er her..? :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! veldi fin lakk! likte den:)

har du inpro grøftly/tåkelys? jeg har d, jeg skifta om slik at blinkersene ble i midten, slik at grøftlysene kom i den store reflektoren! det gjorde seg utrolig på looken, bilen ble liksom så mye bredere!:)

Hei. Takker =) Jeg elsker lakken hehe. Gleder meg til sommeren for å ta noen bilder i sola med et skikkelig kamera :)

Jeg har JOM lykter. hørt masse drit om de, men de funker nå fint hos meg hehe. Du har vel ikke et bilde av bilen din. Jeg har nemmelig selv vurdert å bytte på blink og tåkelysa. Hvis de bruker samme type pære så er ikke det et problem heller med disse lyktene.

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jauda, funker sikkert fint;) har vell noen bilder av bilen ja, men er noks¨dårlige da.. du bytter bare om ledningene slik at blink ledningen kommer på innerste reflektoren:) skal ikke være noe stort problem, jeg måtte klippe å skøyte kabelen da:P den var litt rart tredd da sjø!:)

op.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Eu kontroll må jeg har nye dempere og skal kjøpe meg senkesett. Offrer derfor min gode Rockford forsterker for få råd :(

Ikke noe jeg har lyst til, men hvis noen trenger en skikkelig god forsterker så håper jeg noen kan by eller gi meg et bud når auksjonen er ferdig.

Den slutter snart:

http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=24063373

Link til Bilradiospesialitsen på denne forsterkeren:

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1406

Mvh

Eirik

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider