Gå til innhold

Golf 3 GTI, Dusty Mauve

Ranger emnet

eirwave

Anbefalte innlegg

Da har bilen endelig fått på seg sommerskoa... Får håpe det ikke kommer mer snø blah

Her har vi nettopp fått på felgene:

Bilde043.jpg

Bilde044.jpg

Så var det ut av verkstedet ;) Fy for en skitten bil forresten hehe

Bilde047.jpg

Vel det var det for denne gang. Men kommer tilbake med mer bilder så snart det er sol, og nyvaska å bona bil :D

Vel ikke helt da.

Her er et par bilder etter montering av hvite instrument skiver og fargede piler.

Ser mye fetere ut i virkeligheten, men kamaraet får ikke med seg fargene så godt!!

Bilde040.jpg

Bilde041.jpg

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig liker jeg ikke de felgene, sentre stikker så laaangt ut :) hehe..

Men om du liker dem, så er det jo greit.. ;)

Mye er bilen senket?

Jeg elsker felgene ;) Ser mye råere ut i virkeligheten!!

Bilen er senka 60/40, men ser kanskje litt høy ut på de 2 første bildene fordi bilen akkurat va løftet ned fra bukken så fjærene er litt stukket.

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra, veldig bra

MEN SKJER med ikke snø?!? ;P hehe

Hehe ;) takker..

Nei du. vil ikke ha mer snø nå. Er ditt lei av det. Og vil helst ikke ta bussen til jobb :P

Tror det er over å ut me snøen her i stavanger for nå. Ligger på mellom +4-7 grader her nå ;)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett de i virkligheten jeg å, som sagt liker de ikke:)

men faan det er jo din bil mann:D hehe

jess. Men for å si det sånn så hadde jeg aldri kjøpt disse felgene skulle jeg kjøpt felger. Fikk de med bilen og synes de er råe nok til å kjøre med. Gidder ikke å bruke penger på nye

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg lånt meg et skikkelig digitalkamera. Men jeg er jo ikke akkurat noe kreativ fotograf så det er noen kjedelige bilder ute i gården som vanlig :P

Men men, i hvertfall mye bedre kvailitet. Si ifra hvis noen har lyst å hjelpe meg å ta noen "tøffe" bilder en dag. Bor som sagt i stavanger ;)

Bildene:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeflott, blei dritbra;)

skal lakke oppigjen min bil strax, iløpet av 1-2 mnd, blir dusty mauve her og ja , samme som er på no, men bare med enda litt meir klarlakk. håper på skikkelig glow da ;)

syns felga dine kledde bilen eg da , men som han andre sier smaken er som dama TODELT og Schizofren;) hehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider