Gå til innhold

Fantasi feil på en bil

Ranger emnet

andronix

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og muligheten for at han fremdeles ikke forstår at han har blitt lurt er?

70%?

90%?

Enda høyere?

"Sleggefett" også kjent som "Hammergrease"

Noe som må smøres jevnt utover en alt for stor gjenstand som skal inn en plass... tatt ifra norsk sjøfart.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn på en shell-stasjon eller no, spørre den bak disken om dem har gul og grønn overledning, moro når dem går for å leite...

Du må forte deg på verksted, du har altfor mye coil-olje...

Ang. tutekvoten, fy faan å jeg har brukt opp den da, tuta har ikke virka på ett par måneder...

Noen som har regnskapet når den funker igjen?

Kanskje jeg skulle si til noen at dem burde fylle potta med vann når det er kaldt om kvelden, for da går bilen så bra etter å ha stått ei natt...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med det mente du?

At du tror det finnes?

Eller at du tror det ikke finnes?

Bare mente at ordet blir brukt noen steder rundt biler, x-dama jobber på ford, og jeg mener at dem bruker ordet der :)

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker dagen jeg fikk lappen, og skulle ut på første kjøretur.

Rygga ut av garasjen og er klar til avgang :)

Plutselig hører jeg naboen skrike at bilen brenner...jeg får panikk og løper ut av bilen i gir, og stirrer en dønn seriøs nabo rett inn i øya, som sier ; " bilen din brenner, det kommer røyk ut av eksosrøret"

Det viste seg at brodern hadde fortalt han at jeg hadde fått lappen samme dag, og han skulle skulle dra en morsom spøk :P

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker dagen jeg fikk lappen, og skulle ut på første kjøretur.

Rygga ut av garasjen og er klar til avgang :)

Plutselig hører jeg naboen skrike at bilen brenner...jeg får panikk og løper ut av bilen i gir, og stirrer en dønn seriøs nabo rett inn i øya, som sier ; " bilen din brenner, det kommer røyk ut av eksosrøret"

Det viste seg at brodern hadde fortalt han at jeg hadde fått lappen samme dag, og han skulle skulle dra en morsom spøk :P

Beklager Off Topic, men, haha. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider