Phantom Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 MBD er ADHD, de kunne ikke bruke navnet fordi det står for menthal brain damage.. det finnes ADHD i forskjellige grader.. Ikke det at jeg er ett medisinsk geni men det står da for Minimal Brain Dysfunction.. ikke har jeg det og ikke kjenner jeg noen som har det, men husker at kids på barneskolen mobba andre med at mbd stod for maks brain damage når det egentlig står for overnevnte Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ikke det at jeg er ett medisinsk geni men det står da for Minimal Brain Dysfunction.. ikke har jeg det og ikke kjenner jeg noen som har det, men husker at kids på barneskolen mobba andre med at mbd stod for maks brain damage når det egentlig står for overnevnte fasan, etter mye googling fant jeg ut at du har rett, vel da har jeg tatt feil veldig lenge.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ikkje rart mb er eit stygt ord som ble forandret til ADHD. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 vet ikke om det har blitt nevnt men: er det ikke sånn at medisinene de bruker er merka med rød trekant?? så vis de går på medesin er det helt umulig med lappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 vet ikke om det har blitt nevnt men: er det ikke sånn at medisinene de bruker er merka med rød trekant?? så vis de går på medesin er det helt umulig med lappen? Det kommer jo sikkert også an på medisinen da. Noen medisiner har jo veldig, veldig svake doser med amfetamin, mens noen har veldig sterkt belagt med Rohypnol. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Folk med Diagnosen ADHD må søke til fyllkeslegen om og få førerkortet. Jeg syntes det er helt på tryne at vi som ikke har noen sterk diagnose faktisk trenger og søke. Jeg kunne ha tatt teori prøven for lengesiden. Men Fylkeslegen bruker så lang tid på og besvare. ? gjør som meg få arbeidsgiver til og skrive at du trenger det i jobb samenheng ogsånt og du kan miste jobben viss ikkje du får den og du må ha fort svar Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Du kan ikke miste jobben hvis det ikke ble krevd førerkort da du søkte på jobben.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Du kan ikke miste jobben hvis det ikke ble krevd førerkort da du søkte på jobben.. nei seff men det veit ikkje fylkeslegen:p:p hehe vi skrev det bare for og få fortgang idet:P Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 noen som har fnugg av bevis på dette? gjerne en lov - forskrift som backer opp dette. Aldri hørt noe til og flere med det som jeg kjenner har passert uten noe søknad..! Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Måtte ikke søke om å få lappen jeg i allefall. Mista lappen, så fikk jeg diagnosen adhd. Så gikk sperrefristen ut, jeg sendt inn en sånn søknad..dreit å skrive på hvilke medisiner jeg brukte og fikk kjøre opp en uke etterpå. Så godt,så enkelt! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 det va det eg og skulle gjort men eg va så dom eg skrev kas medisin eg gikk på:( Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg