Volvopowerdelux Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Så en rød puma som poffa rundt her i byen forleden dag... noen som vet noe om den???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 e en småjazza bil derre.. vet ingen specs men kjenner dama som har den.. kul hu, kul bil Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Er vel turbokonvertert mener jeg å huske Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 ja d kan stem bra d ja ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hjelpe lite med Snurre når man ska ha 0,1 Tonn på passasjer sia :respect :respect fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe. Ja han kjører jo bare sin bil på sommeren... aneglsmili Neida... Den røde pumaen går stygg godt... alt av HKS,BLITZ,GREDDY, etc på den. Deler av gamle motoren til Henning Solberg WRC focus, Bremsa vell 380 hk ut på framhjulet. damndamn GO GIRL........ kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 kurtis skrev: hehe. Ja han kjører jo bare sin bil på sommeren... aneglsmili Neida... Den røde pumaen går stygg godt... alt av HKS,BLITZ,GREDDY, etc på den. Deler av gamle motoren til Henning Solberg WRC focus, Bremsa vell 380 hk ut på framhjulet. damndamn GO GIRL........ kiddie Var ikke det bare på det ene hjulet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallykongen Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Subaru Power skrev: Var ikke det bare på det ene hjulet da? Reservehjulet du tenker på? yummy Siter Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 kurtis skrev: Deler av gamle motoren til Henning Solberg WRC focus, Bare så det er sagt, Henning har aldri hatt noen Focus WRC, den bilen han kjørte i Norge tilhørte en holden mann fra Moss, og den bilen har så vidt jeg vet motoren sin selv.. Er vel heller ikke så mye derfra som passer i en puma Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 kurtis skrev: hehe. Ja han kjører jo bare sin bil på sommeren... aneglsmili Neida... Den røde pumaen går stygg godt... alt av HKS,BLITZ,GREDDY, etc på den. Deler av gamle motoren til Henning Solberg WRC focus, Bremsa vell 380 hk ut på framhjulet. damndamn GO GIRL........ kiddie Ja måtte trimme opp mere etter at jeg bekke 110kg nå:) hehe blir å lade 12 bar til sommern sånn ca ;) Min bil sitter med kakao å et ullpledd rundt seg den nå... stakkar er helt alene mens jeg e rpå skolen da :( Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Mondeo skrev: Bare så det er sagt, Henning har aldri hatt noen Focus WRC, den bilen han kjørte i Norge tilhørte en holden mann fra Moss, og den bilen har så vidt jeg vet motoren sin selv.. Er vel heller ikke så mye derfra som passer i en puma Ikkenoe som heter ikke passer her i gården.... ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Kaikill skrev: Ja måtte trimme opp mere etter at jeg bekke 110kg nå:) heheblir å lade 12 bar til sommern sånn ca ;) Min bil sitter med kakao å et ullpledd rundt seg den nå... stakkar er helt alene mens jeg e rpå skolen da :( Bekke 110?? damndamn damndamn bare 5kg igjen te mæ da, håpe itj du trent dæ så tung da,får æ spist mæ så tung :mat :mat yodude yodude :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Først er det masse Blitz, Greddy og HKS deler. Så er det Focus WRC deler. Lukter tullprat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vei her gitt...! 380hk på forhjula i en Puma? Tvilsomt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Subaru Power skrev: Bekke 110?? damndamn damndamn bare 5kg igjen te mæ da, håpe itj du trent dæ så tung da,får æ spist mæ så tung :mat :mat yodude yodude :D :D Huff sorry... Har nok desverre trent meg så tung ja... Må jo trene nå etter at ryggen ikke var helt med ifjor så hvis jeg ikke er der 3 ganger uka så blir jeg jo helt ødelagt :( Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 JHS skrev: Først er det masse Blitz, Greddy og HKS deler. Så er det Focus WRC deler. Lukter tullprat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vei her gitt...! 380hk på forhjula i en Puma? Tvilsomt... Hva er så tvilsomt med 380 hk på forhjula i en puma? Kanskje du er så snill å utdyper det du? Har man nok penger er det ikke problem å få 380hk i en puma du. Kanskje hvis du bare decaltrimmer så...... damndamn Er jo en del civicer som er 1.6 litere med 500+hk så skjønner ikke helt logikken din Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg