Gå til innhold

Rød Puma, Trondheim

Ranger emnet

Volvopowerdelux

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det HKS, Greddy, Blitz og Focus WRC.. ??? Bare det vi lurer på

Har litt Greddy.Noe WRC deler er det desverre ikke.Men prøvde å smiske litt når henning solberg satte på til meg en tur.Siste jeg har gjort med motoren er porting av plenum,turbo å toppen.selvfølgelig av Tore Østhus.Har kjøpt meg datasprut som snart skal inn i bila.Gleder meg stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så både blondina og bilen i dag.. men stussa litt på trommelbremser bak. Hvis man har såpass med effekt under koffertlokket, burde man ikke oppgradere bremser og da?

Nav, skiver,caliper og div ligger til tore for litt glass/sandblåsing og div shining :) Greit å få stå til han å holde på...Da blir d 260mm skiver bak...Ingen tvil om at bremsene ikke henger med nå iallefall.... hehe...

De kommer nok på i løpet av en mnds tid tenker jeg... Ikke akkurat lite baller i lufta hu sjø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å har større skiver forran å 4 stempla willwood caliper. Har 240mm fram liksom..det holder ikke vettø.sattser på å kjøpe black diomond skiver for cosworth.da 280 mm er stort nok for den lille bila.kjøre nå med black diomond å green stuff blir fort litt varmt ja...vudere red stuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å har større skiver forran å 4 stempla willwood caliper. Har 240mm fram liksom..det holder ikke vettø.sattser på å kjøpe black diomond skiver for cosworth.da 280 mm er stort nok for den lille bila.kjøre nå med black diomond å green stuff blir fort litt varmt ja...vudere red stuff.

Hvis du skal bruke bilen din på bane så ville jeg vurdert noe større enn 280mm, selv om bilen din veier lite.. Har selv 280mm, men dem er borte etter tre-fire runder på våler, og det med en bil på 1450kg,og 300+... Hadde jeg vært deg hadde jeg satsa på bremser fra Ford Focus St, de er vel 304 eller 314, er greie å tilpasse og koster ikke skjorta..

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bruke bilen din på bane så ville jeg vurdert noe større enn 280mm, selv om bilen din veier lite.. Har selv 280mm, men dem er borte etter tre-fire runder på våler, og det med en bil på 1450kg,og 300+... Hadde jeg vært deg hadde jeg satsa på bremser fra Ford Focus St, de er vel 304 eller 314, er greie å tilpasse og koster ikke skjorta..

Jeg klarer ikke helt å skjønne at det ikke koster skjorta jeg da. Er dette noe du vet eller? Ser for meg at bremsene på en så ny bil er svindyre både på høggern og iallefall nye. Det er jo snakk om seriøst grove bremser da... Er splitter nytt wilwood kit får du jo for 6-7000 inkl alt liksom...Godt mulig det er billigere enn jeg tror men :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider