Gå til innhold

Golf Meet !!!!!

Ranger emnet


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er jeg helt klart for.... Selvom det er lenge til ferdig bil *sukk*

 

Kuleste er jo å arrangere dette i samspill med et annet treff så kan vi kjøre kolonne videre fra vårt treff til evt. Gatebil, Streetmeet eller liknende :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg oxo på, skal jo være et stoort streetmeet slutten av april ved skedsmokorset, husker vi hadde et lite golf meet i fjor før vi kjørte i kolonne til selve streetmeetet... var ganske greit med oppmøte, men det kolonne splitta seg plutselig opp...håper vi får til noe bra i år..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetmeet(skedsmo) er 29april hvis ikke jeg tar heelt feil. Om vi møtes ett sted og prater litt så kjører til streetmeet hadde vært fett... Håper også på at bilen begynner å bli ferdig..:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt det er så lenge til noe skjer, da har jeg i det minste sjans til å kaste på senkesettet å få tak i noen felger...*Host*

 

Men dette må vi få til folkens!

Har noen 19" felger til salgs jeg:P

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med streetmeet på Sørumsand??? kjører kolonne gjennom sørumsand sentrum og steller opp alle bilene på ungdomskolen.. der er det en god del plass.... bare wv biler.... eller hva sier dere?

hvor er sørumsand? Langt fra Oslo?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetmeet(skedsmo) er 29april hvis ikke jeg tar heelt feil. Om vi møtes ett sted og prater litt så kjører til streetmeet hadde vært fett... Håper også på at bilen begynner å bli ferdig..:D

 

 

det gjorde vi i fjor, 3r gutta, møttes på statoil på kjeller, og kjørte inn til metro.. :) kult det :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi burde møtes max 1.5 mil fra skedsmokorset slik at folk ikke trenger å reise sååå veldig langt, ikke alle som gidder det vettu slik at vi får best mulig oppmøte..

 

Foreslår rett og slett at vi kan møtes på parkeringsplassen til mc donalds/statoil/siba ve furuset,, ligger rett ved E6 og de fleste vet jo hvor det er tipper at alle som kommer fra sør kjører innom der den dagen :wonder

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår