Bjune Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 sikkert spurt om mange ganger før men har ialle fall ikke fått det med meg.. hva er forskjell på b230ft og fk motor? sleng gjerne ut bilder av motorer hvis det er noen synelige forskjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 wastegaten paa turboen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Stemmer som det står over,de nyeste motorene er de beste og da er det kun wastegate som er forskjellen.enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Er nok ikke bare wastegaten som er forskjell, programmvaren er også forskjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Er nok ikke bare wastegaten som er forskjell, programmvaren er også forskjellig. iallefall ingenting av betydning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Er nok ikke bare wastegaten som er forskjell, programmvaren er også forskjellig. Nei, samme nr. på styreboksene om det er FK eller FT. Shims ut wastegaten med 2 skiver på hver skrue, så har du en FT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 kan noen vise et bilde/tegning av åssen man skal shimse ut wasgaten..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 wastegateKLOKKA skal shimses ut... ellers melder jeg meg på og sier at styreboksene og alt er likt fra 95(?) og utover, bare wastegateklokka som skiller. den til FT har ofte gjenget stag, mens FK-klokka har ikke gjenger på staget, derfor må den shimses ut om du skal bruke den til å øke trykket. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 wastegateKLOKKA skal shimses ut... ellers melder jeg meg på og sier at styreboksene og alt er likt fra 95(?) og utover, bare wastegateklokka som skiller. den til FT har ofte gjenget stag, mens FK-klokka har ikke gjenger på staget, derfor må den shimses ut om du skal bruke den til å øke trykket. Korrekt!! Det er samme delenr. på styreboksene til fk-ft-motorene og det er kun spennet i fjæra inni aktuatoren som er litt forskjellig. Fk lader 0,3 og ft lader 0,5. Thats it!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg