Gå til innhold

Audi Rs3 Billig

Ranger emnet

mavrick

Anbefalte innlegg

Originally posted by algaman

ingen bilder dukket opp her nei...veeeldig lyst å se den.."tror dt ikke før du får se dt" og i dette tilfellet tror jg det likevel ikke...

:o

Kan få se min snart, "RS" fanger fra Rieger..... :o

Så da er iallfall det det nærmeste man kommer eller noe.... :rolleyes:

Uten at jeg selv vil kalle den RS3......

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg også til å se den RS3´n... Var en rar kryssning det der må jeg si, spes til å være bygd av audi.. Backwards evolution??

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare komme med en liten kommentar.

Det er så mange her i lande som gjør rare ting. Hvorfor skrive alt mulig på bilene når det ikke stemmer. RS3, fins jo ikke, og alle de som skriver RS4 osv. Da er det nesten bedre med RSR, for det er jo ihvertfall ikke produsert.

Har faktisk sett en med org A4 med S2 emblem... hehe...

Jord_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jord_

Hvorfor skrive alt mulig på bilene når det ikke stemmer. RS3, fins jo ikke, og alle de som skriver RS4 osv. Da er det nesten bedre med RSR, for det er jo ihvertfall ikke produsert.

Hmm.. bare jeg som ikke forsto hva du mente her?

RS3 finnes ikke, og da er det bedre å skrive RSR som heller ikke finnes??

:confused:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel litt med at RSR er det vel ingen som har som "produktnavn".. Audi har jo RS2, RS4 og RS6, og skal da komme med RS3 i løpet av nesteår. Så man "lurer" jo folk med å kalle det RS3

Roy Hansen kaller vel A3'n sin for RS3, men den har i det minste en motor som kan forsvare navnet.. Synes uansett det blir feil..

Synes personlig det er bedre å bare innrømme de harde fakta og kalle den a3 1.8T.. eventuellt fjerne alle emblemer å la folk lure :D

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaZoR

Var vel litt med at RSR er det vel ingen som har som "produktnavn".. Audi har jo RS2, RS4 og RS6, og skal da komme med RS3 i løpet av nesteår. Så man "lurer" jo folk med å kalle det RS3

Roy Hansen kaller vel A3'n sin for RS3, men den har i det minste en motor som kan forsvare navnet.. Synes uansett det blir feil..

Synes personlig det er bedre å bare innrømme de harde fakta og kalle den a3 1.8T.. eventuellt fjerne alle emblemer å la folk lure :D

Hehe.. I utganspunktet så var det "prosjekt RS3", Men jeg fikk ikke plass til det på skiltet, ble derfor bare RS3. :D Hele tiden så har målet mitt vært å lage bilen VAG aldri fikk laget, dog sett i mine øyne. Startet denne forvandlingen såvidt allerede i jan '99, og hadde pr. ifjor kommet ganske langt fremover. Er jo ikke bare motoren som har blitt modifisert. Nytt av året er jo da også "ny" motor med noe mer effekt enn i fjor og fullt H&R asfaltracing understell. Kommer vel også til å komme noe mer morsomt fra Quaife enn ATB diffen jeg installerte i fjor når feriepengene kommer.. :D

Hadde en gang en hjemmeside som jeg hadde skrevet om dette. Står jo også så vidt nevnt på min cardomainside.

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rozar:

Bilen din er jo på en måte litt spesiell da Roy, med tanke på at den har motor, understell og en del styling, som kunne passet som RS3, og som du sier selv, bilen aldri VAG bygde.

Selv om det også med den, er "bare" å legge fakta på bordet, hvilket er at det er en modifisert og blodtrimmet A3 1.8 20VT.

Men er ikke din bil jeg synes det er så ille med... Er vel værre med de som chipper bilen, setter på eksos og filter, og klemmer på styling, for så å si at det er en "RS3"..

Men står fortsatt på det som er sagt over. :)

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rozar:

Bilen din er jo på en måte litt spesiell da Roy, med tanke på at den har motor, understell og en del styling, som kunne passet som RS3, og som du sier selv, bilen aldri VAG bygde.

Selv om det også med den, er "bare" å legge fakta på bordet, hvilket er at det er en modifisert og blodtrimmet A3 1.8 20VT.

Men er ikke din bil jeg synes det er så ille med... Er vel værre med de som chipper bilen, setter på eksos og filter, og klemmer på styling, for så å si at det er en "RS3"..

Men står fortsatt på det som er sagt over. :)

Magnus

Er jo så klart ganske så klar over selv at det bare er en A3.. Og pleier også selv å presisere dette på treff ol. ovenfor mer uvitende folk som spør hvor jeg har fått tak i en RS3.. :D

-Og strengt talt.. Den var jo ikke akkurat blodtrimmet i fjor da.. ;) Bare noe bolt-on greier.. :D

Er ikke så veldig uenig med deg om de vanige dekaltrimmerene selv jeg.. Er også en bil i Rakkestad som har "hermet" nesten all styling etter meg. Heldigvis så er det i alle fall _noe_ forskjell på min front og en vanlig Dietrich front.. Bilen er såklart også i samme farge. Alt som er mindre synlig derimot som bremser, understell, motor etc. er såklart originalt på denne "copycat'en". Håper bare ikke jeg får skylda for noe han evt. skulle hisse på seg onkel for.

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som satt under der i fjor har jeg ingen anelse om. Bare hørt litt mumling i krokene om 340-350hk der nå.. så nærmer det seg vel en "blodtrimmet" 1.8 20VT.. eller? Var egentlig bare en antakelse fra min side, ettersom jeg egentlig ikke aner hva som sitter under panseret. ;) Så skal ikke påstå noe her..

Må si jeg synes det er kjipt med folk som hermer til de grader og.. Får håpe du slipper unna noe "pes" for noe han evt gjør!

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som satt under der i fjor har jeg ingen anelse om. Bare hørt litt mumling i krokene om 340-350hk der nå.. så nærmer det seg vel en "blodtrimmet" 1.8 20VT.. eller? Var egentlig bare en antakelse fra min side, ettersom jeg egentlig ikke aner hva som sitter under panseret. ;) Så skal ikke påstå noe her..

Må si jeg synes det er kjipt med folk som hermer til de grader og.. Får håpe du slipper unna noe "pes" for noe han evt gjør!

Magnus

hehe.. 350Hk var fjorårets bolt-on oppsett! :D Blir vel "noe" mer i år..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter du og forteller at "det var i fjor" så glemmer du det viktigste? Fortelle oss hva som er der nå :D

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter du og forteller at "det var i fjor" så glemmer du det viktigste? Fortelle oss hva som er der nå :D

Magnus

Blokk med fullt gjennomsyn.. ;) :D

Neida.. Blir en liten nybygging i år.. Porting, kammer, stempler, råder, nye dyser og større turbo og nytt map for å nevne noe.. Vet ikke helt hva det blir for noe ennå av effekt, vi får vente å se.

Og da som sagt også fullt asfaltracing understell. Satser på å få på en Quaife 6-trinns rettskåren drevsats også når feriepengene kommer..

Begynner vel egentlig å passere det punktet der "idioti" kan bli nevnt.. er jo tross alt bare en grevling dette her..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo riktig så lovende ut! Hører jeg 400-450hk her? :D

Bruker du forresten bilen mye på gata? Begynner vel også å nærme seg punktet der spørsmålet om den bør være "gatebil" eller ikke nærmer seg?;)

Tørr jeg spørre hvordan du løser det når den bilen skal inn på eu kontroll?

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider