Gå til innhold

Audi Rs3 Billig

Ranger emnet

mavrick

Anbefalte innlegg

Originally posted by RaZoR

Høres jo riktig så lovende ut! Hører jeg 400-450hk her? :D

Bruker du forresten bilen mye på gata? Begynner vel også å nærme seg punktet der spørsmålet om den bør være "gatebil" eller ikke nærmer seg?;)

Tørr jeg spørre hvordan du løser det når den bilen skal inn på eu kontroll?

Magnus

EU-kontroll er vel ikke det største problemet.. Koster bare litt mer enn vanlig.. ;) :D

Kjørte 1200 mil med den i fjor.. Regner vel med å bruke den ca. like mye i år. Vi får se når jeg blir ferdig..

Håper på et tall over 450 på '98 vel.. Noe mer på Racefuel.. Men som sagt, vi får se hva tiden bringer.. :D

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rozar

EU-kontroll er vel ikke det største problemet.. Koster bare litt mer enn vanlig.. ;) :D

Kjørte 1200 mil med den i fjor.. Regner vel med å bruke den ca. like mye i år. Vi får se når jeg blir ferdig..

Håper på et tall over 450 på '98 vel.. Noe mer på Racefuel.. Men som sagt, vi får se hva tiden bringer.. :D

Så den går litt på gata ja. Det er bra ;)

Tall over 450hk på gatesuppe ekke dårlig :D

Hvem sine program kjører du på forresten? Og er det quattro i vogna di ? Bare noen spørsmål som poppet opp i hodet mitt her i sta ;)

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den går litt på gata ja. Det er bra ;)

Tall over 450hk på gatesuppe ekke dårlig :D

Hvem sine program kjører du på forresten? Og er det quattro i vogna di ? Bare noen spørsmål som poppet opp i hodet mitt her i sta ;)

Magnus

Hadde jeg hatt quattro hadde jeg ikke hatt grevling.. ;) :D Er nok FWD dette her gitt..

Mapping blir ordnet av noen kamerater av meg..

Nå vil jeg presisere at jeg ikke har noen tall i det hele tatt ennå, men det er noe sånt jeg håper på i alle fall da..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort mye hjulspinn og andre ufine greier da ja. Det er litt kjedelig, men det er får man jo bare overleve.

Er det de kompisene dine som lager programmene og? eller hvilke(n) produsent bruker de? vet du noe om det?

Får jo håpe du klarer talla du ønsker da! Er vel ikke SÅ mange biler med 1.8T som nærmer seg de talla engang.

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort mye hjulspinn og andre ufine greier da ja. Det er litt kjedelig, men det er får man jo bare overleve.

Er det de kompisene dine som lager programmene og? eller hvilke(n) produsent bruker de? vet du noe om det?

Får jo håpe du klarer talla du ønsker da! Er vel ikke SÅ mange biler med 1.8T som nærmer seg de talla engang.

Magnus

De mapper sine egne programmer..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Jord_

Må bare komme med en liten kommentar.

Det er så mange her i lande som gjør rare ting. Hvorfor skrive alt mulig på bilene når det ikke stemmer. RS3, fins jo ikke, og alle de som skriver RS4 osv. Da er det nesten bedre med RSR, for det er jo ihvertfall ikke produsert.

Har faktisk sett en med org A4 med S2 emblem... hehe...

Jord_

Stemmer det med en A4 Med S2 emblem. den går på fuglevik i rygge. han kjøpte bilen tidlig i 97 og da hadde ikke S4n kommet enda. så da skulle han emblemtrimme bilen og dreitt på leggen da S4 ble lansert litt senere

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mavrick

Helt spesiell audi RS3: Ny i norge, 210hk, esp, sports interiør, kn filter, dump-valve, 100.000km, 2 voksne eiere(ei dame) alpine stereo, service hefte/historikk, rs blå, rimelig å forsikre siden det ikke finnes maken bil, 1999 modell, takluke, nye s/v dekk på 16" og 15".

Bilder kommer etterhvert.

Nydelig bil helt strøken, selges grunnet kjøp av ny bil

PRIS 200.000,- + omkostninger(frakt/reg)

Send pm eller mail: marcus@ivex.no

Må bare få komme med et innslag: Rs3 kommer i 2006 og ikke før. det her høres ut som en A3 1.8TQ med chip eller Kanskje en S3. Men S3 kom med 17" som org og det er det ikke med her. Sier A3 vi;)

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

Må bare få komme med et innslag: Rs3 kommer i 2006 og ikke før. det her høres ut som en A3 1.8TQ med chip eller Kanskje en S3. Men S3 kom med 17" som org og det er det ikke med her. Sier A3 vi;)

Tror de fleste er enige om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider