impreza_wrx Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 har tenkt å kjøpe en varebil og montere et stort anlegg i den (ikke russebil). lurte på om det gikk an å sette inn to cd-spillere...altså en foran i bilen og en bak. begge cd-spillere skal være montert på samme anlegg. er det mulig å bruke linjeutgangen til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Kommer litt an på... Men fortell litt om hvordan du har planlagt høytalere/forsterkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 har det ikke helt klart med høytalere,forsterkere og sub enda, men jeg tenker meg 2 eller 3 12"subber og en monoforsterker til hver sub. noen 6x9..vet ikke helt hvor mange. i hvert fall et komponent-sett i front. må selvsagt ha en forsterker til 6x9-høytalerne og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 det du kanskje kunne ha gjort var og forgreiene signalene fra cd-spillerene sammen altså slik: ====----- hehe. man då MÅÅÅ aldri begge spillerene stå på... men du, fjernkontroll er oppfunnet;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 vet om fjernkontroll ja...men hadde vært greit å kunne bytte cd mens jeg sitter bak, så slipper jeg å gå frem i bilen hver gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by impreza_wrx vet om fjernkontroll ja...men hadde vært greit å kunne bytte cd mens jeg sitter bak, så slipper jeg å gå frem i bilen hver gang... CD-skifter... :) Blir ikke noe dyrere det tror jeg... Og enklere jobb.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg