cleanvw Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Lena :thumb kjenner hu som har den litt;) men trur den grønne golfen med badlook er vrak nå.. hun som hadde den kræsja på kapphøgda el noe Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ikke en rød du mener da..? Er en rød G3 som gikk her i området som er vrak nå.. Dame som hadde den også. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Min ble solgt i ålesund. står nå avskiltet og ribbet og klar for oppussig :) Fikk litt sjokkerende bilde av han idag når han tok av hjulbuebredderene Men til den prisen han fikk den for skal han ikke klage:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Er ei fra Lena som har en grønn golf3 med badlook, 1,8 GL er den.. Kremt, er nok ikke ifra Lena hun. Bor uti Totenvika! Kjenner hu ja. Golf'en err vrak om dagen forresten, men kommer sterkt tilbake med div styling:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Kremt, er nok ikke ifra Lena hun. Bor uti Totenvika! Kjenner hu ja. Golf'en err vrak om dagen forresten, men kommer sterkt tilbake med div styling:) hehe.. j sa riktig da! åssen gikk det m a da massern? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Kremt, er nok ikke ifra Lena hun. Bor uti Totenvika! Kjenner hu ja. Golf'en err vrak om dagen forresten, men kommer sterkt tilbake med div styling:) Ok da, Veit hu er fra vika. Gikk i klasse med a på u-skolen. Veit itte om hu bor hos flemming eller heme nå jeg. Men sant som du sier, hu er fra vika. Når var det hu vraka forresten? Ikke hørt noe om det jeg. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Gikk relativt bra med a. Har hjernerystelse nå. Men det går jo over. Hu vraka forrige Mandag. Sporete vei, og kom med bakhjulet i sporet, vips så tok a en piruett, rett i siden på en Hiace som hu møtte. Skader for 160 000 kr på Yota'n. Heh. Men gikk jo bra med hu, så det er jo fint. Nei, hu bor hjemme nå. Slutt med dom to. Så nå blir bilen så god som ny, med diverse nye deler:) Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Åkken er du a forresten, vips vims? Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Min ble solgt i ålesund. står nå avskiltet og ribbet og klar for oppussig :) Fikk litt sjokkerende bilde av han idag når han tok av hjulbuebredderene Men til den prisen han fikk den for skal han ikke klage:) Se her ja Kim! Du skjuler mye rart du... kiddie Hehehe! :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Se her ja Kim! Du skjuler mye rart du... kiddie Hehehe! :hello: hehehe:P viste ikke om det en gang jeg, aldri turt å tatt de av:P Men ja, i dag :) ikke så veldig lenge til så er jeg på tur å ser på en ny golf gitt;) Ordna med prøveskilt, penger og forsikring, så nå er alt i boks:) Kun bilen som mangler:) noen som vil bli litt sjokkert da? hva jeg må betale i forsikring på vr6'n? 25000km i kjørelengde, delkasko - 4700kr året;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 der har du for å bo på sunndalsøra! værre med oss som bor i mer "sentrale" strøk! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 der har du for å bo på sunndalsøra!værre med oss som bor i mer "sentrale" strøk! Hehe, jepp;) Bare 700kr dyrere enn på gti 8v jeg hadde tidligere.. Der betalte jeg 3980kr året, delkasko, 30000km i kjørelengde;) Man skal nok ikke være misfornøyd med å bo her nei, akkurat nå er det også 12+ grader, helt tørre fine veier og 0 snø;) Vært dette været nå siden 1. januar. Utrolig fint, de fleste "rånerne" her kjører med sommerfelger og nyvaskede fine biler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Min ble solgt i ålesund. står nå avskiltet og ribbet og klar for oppussig :) Fikk litt sjokkerende bilde av han idag når han tok av hjulbuebredderene Men til den prisen han fikk den for skal han ikke klage:) Ka han heite han som kjøpte den da? Kansje de er noen eg kjenne ;) Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Gikk relativt bra med a. Har hjernerystelse nå. Men det går jo over. Hu vraka forrige Mandag. Sporete vei, og kom med bakhjulet i sporet, vips så tok a en piruett, rett i siden på en Hiace som hu møtte. Skader for 160 000 kr på Yota'n. Heh. Men gikk jo bra med hu, så det er jo fint. Nei, hu bor hjemme nå. Slutt med dom to. Så nå blir bilen så god som ny, med diverse nye deler:) Hehe. aj, det var leit å høre :/ Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Min ble solgt i ålesund. står nå avskiltet og ribbet og klar for oppussig :) Fikk litt sjokkerende bilde av han idag når han tok av hjulbuebredderene Men til den prisen han fikk den for skal han ikke klage:) Han du solgte den til heter han Robin? (17-18 år) Jeg vet om en som kjøpte en slik gti for ikke så lenge siden, men vet ikke fargen.... (Gåseide om du er kjent) Edit: ja det var han jeg tenkte på... jaja, enda et bevis på at plastbredding er bare noe tull. Rust rust og rust blir det....... :hello: Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg