Bjune Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 på wasgaten min er det ikke noen gjenger eller mutter for å justere ladetrykket! åssen skal jeg får gjort det? er en b230ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kan løsne WG og legge mellom skiver.. Så du bygger den ut fra turbon litt.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 du setter på en strupeventil på slangen inn på wastegaten... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 på wasgaten min er det ikke noen gjenger eller mutter for å justere ladetrykket! åssen skal jeg får gjort det? er en b230ft skal jo være justering på en ft motor da,er nok en fk du har..det beste er nok å kjøpe en boostcontroller å sette op slangen..eller det enkleste,shimse ut klokka med skiver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kjøp en boost Controller! Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg