Gjest 1302 Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hvor mye ladetrykk må til før det blir noe sus over dumpventillyden?? Har ett pyseprosjekt der jeg har tenkt til å lade 0,3 bar, men blir det noe sus over dumpen med dette trykket?? Eller har det ingen betydning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 lite sus.. men helt greit med rette dumpventilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by 1302 Hvor mye ladetrykk må til før det blir noe sus over dumpventillyden?? Har ett pyseprosjekt der jeg har tenkt til å lade 0,3 bar, men blir det noe sus over dumpen med dette trykket?? Eller har det ingen betydning?? Aner ikke hva slags ladetrykk jeg hadde på min, men forskjellen i lyden fra org. til trimchip var ganske stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Turbostørrelse og "systemstørrelse" (volum i IC og rør) har mye å si på lyden dumpventilen gir fra seg... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 lite sus.. men helt greit med rette dumpventilen.. Noen dere anbefaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by 1302 Noen dere anbefaler? Jeg har hatt to forskjellige, først en sånn mebransak, så en stempelgreie, stempeldumpen er helt klart å foretrekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by Majestet Jeg har hatt to forskjellige, først en sånn mebransak, så en stempelgreie, stempeldumpen er helt klart å foretrekke. Hva er egentlig en membrandump? Har stempel selv, lager bra med lyd... Men jeg merker stor forskjell om jeg dumper fra 5 eller 10PSI da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg