Kverna Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 von braun track and sea party film jeg redigerte, ikek veldig god kan man si Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Driver da å redigerer litt innimellom.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Råe bilder:) Låner de jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Kult. Ikke kult. Skal jeg være litt mer saklig enn det, så vil jeg si at det ble litt mye vidvinkel, og litt for kort avstand til bilen på det siste bildet, forskjermen dekker jo en stor del av bildet. Det første bildet derimot, kjempe bra :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 fett med vidvinkel da! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 fett med vidvinkel da! Jepp elsker det :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Prøving og feiling, samt ett brennende ønske om å bli som denne karen: ossen bil er det?:) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 (endret) 2.generasjon Voldswagen Scirocco 1982-1992 ser det ut som. Endret April 18, 2009 av Stabæk`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 2.generasjon Voldswagen Scirocco 1982-1992 ser det ut som. ..som var/er Kid-A sin. Han er vel ikke inne her lenger, men tror det er en del poster om bilen her Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 (endret) Deg om det, men her er de hvertfall :D /Kverna Tror det hadde vært litt tøft om du hadde brukt denne effekten rundt han som sitter på panseret, mens han er uten effekt om du skjønner hva jeg mener :) :idea: Leste litt gjennom tråden din da jeg så disse bildene, og fikk en liten ide :) Endret Juli 14, 2009 av Jørgen_Rana Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 mye fine bilder her:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Like thiiiiis ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Så flink så;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Lenge siden update her nå, men tok ett par bilder her en kveld av 2 kamerater's biler. Prøvde litt på HDR sammen med nattersbilder, noe som er veldig nytt for meg. Si meg hva dere synes :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tror du hadde fått et mye bedre lys hvis du hadde stått under taket og tatt bilder slik at taklyset skinner på bilen. På disse bildene har du fått skyggesiden på bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg