viper Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Synd med alt det støvet som tidligere nevnt, men mye bra her! Men er det mye støy i bildene? Hva iso har du brukt? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Synd med alt det støvet som tidligere nevnt, men mye bra her! Men er det mye støy i bildene? Hva iso har du brukt? Støvet ligger i kameraet, ikke innstillingene. Brukte iso 200, som for ordens skyld er laveste på nikon. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 More of the cornstuff: /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 NeatImage to the rescue. Gi meg ett par dager så skal jeg lære dette programmet ordentlig også legger jeg ut alle bildene nyredigerte og ferske. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Da jeg for tiden rydder opp på pcen finner jeg gamle bilder jeg gjerne vil dele. Først ut er ett bilde av en skyline r33 fra gardermoen under autofil-tuning. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Digger det porschebildet ditt, sykt at du klarer få bildene dine så klare i så lav lukkertid! Det står det respekt av :D Siste bildet vet jeg ikke om jeg liker eller misliker... Er for mye støy rundt bildet, enda du ikke kan noe for det da:) Men ideen bak bildet ved å bare ha bilen i farger liker jeg ! ;D Gleder meg til å se fler bilder under oppryddningen din! :D - Hege SH - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Digger det porschebildet ditt, sykt at du klarer få bildene dine så klare i så lav lukkertid! Det står det respekt av :DSiste bildet vet jeg ikke om jeg liker eller misliker... Er for mye støy rundt bildet, enda du ikke kan noe for det da:) Men ideen bak bildet ved å bare ha bilen i farger liker jeg ! ;D Gleder meg til å se fler bilder under oppryddningen din! :D - Hege SH - Takk søta :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Kommer opp av havet etter nok ett dykk i arkivet, og fant ett bilde av top-secret supraen fra rudskogen 2005 Hope you like it. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Har igjen dykket i arkivet, og nå kommer ett bilde fra kalendershoot med Midnight Club Vet at redigeringen ikke er helt av den vanlige sorten, mulig det bare er jeg som liker det :D /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Nytt gammelt bilde fra fototreffet på fornebu.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Glad i Neat Image du ;) Blir for "glatt" for meg. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Glad i Neat Image du ;) Blir for "glatt" for meg. Glætt for deg ? :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Glætt for deg ? :( Når en bruker Neat Image glatter programmet ut alle pixlene. Av og til fungerer det, av og til ikke. Her synes jeg ikke det fungerte. Selve bildet er kjempebra, for all del, liker lyset på "ræva" og bakgrunnen. :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 hei tullegutt! legg ut noe bilder a turbo containeren min a(jaaaaaaaaaaaaAAAAAaa)apespråk)hehe.. så flink du er til å ta bilder vennen min:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Mye fete fartsbilder her! Hvilken lukkertid bruker du, og bruker du stativ når du tar fartsbilder? Monopod? Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg