Kverna Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Mye fete fartsbilder her! Hvilken lukkertid bruker du, og bruker du stativ når du tar fartsbilder? Monopod? Takker. Bruker 1/40 på banebildene mine, ikke stativ av noe slag. Blir en del blurry, men når man treffer blir det som oftest veldig fint :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ny side, nye muligheter. Her er noen av bildene av ny-bilen jeg tok idag sammen med Nøttekongen. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 lookin' good :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 lookin' good :) BARE VENT :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 BARE VENT :D hehe jeg venter:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Her kommer rudskogen 2007 bilder. Mer kommer, /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Flere: /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Litt flere, blei ikke mange bildene denne helga men noen blei da bra, imho. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Veldig gode bilder, likte det med MK1ern og IIern godt. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Du har fremdeles litt å gå på når det gjelder panoreringsbildene synes jeg, men bildene ifra utstillingen er kjempegode. Likte bilde av bimmeren i B/W. Linse bruker du igrunn? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Du har fremdeles litt å gå på når det gjelder panoreringsbildene synes jeg, men bildene ifra utstillingen er kjempegode. Likte bilde av bimmeren i B/W. Linse bruker du igrunn? Takk for kommentar! Ang. panoreringen, hvilken retning har jeg noe å forbedre meg på ? Er det innstillingsvis eller teknikken du tenker på ? Bruker kitobjektivet, 18-70mm på banebildene + utstilling, og 10-20mm sigma på noen av utstillingsbildene. EDIT: Legger til ett til av ruud racing sin drifte s15. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Utfordringen ligger helt klart i å få hele bilen i fokus. Dette kan være vanskelig, men med mange nok panoreringer finner man en teknikk på det. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Lenge siden jeg har oppdatert her. Men legger ut noen bilder fra Streetmeet i drammen, fjordparken, 15/9-2007 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Veldig fine bilder du tar! =) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ja taket være de uberfete bilene:) hha Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg