acoupe Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Takket være acoupe er jeg 500kr fattigere, men ett stk. 67MM 0.45X WIDE ANGLE LENS MACRO FOR NIKON D70 & D70S rikere.Gleder meg som en gud i rosa underbukser til den kommer! Dear Anders Kverneng, This email confirms that you, kverna1987, have paid xxxxvcc113@xxxx.net $95.50 USD using PayPal. This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *xxxxxxx". se der ja, nå har du noe å glede deg til :) Du har faktisk bestilt fra akkuratt samme sted som meg, og samme linsa bare til ett annet merke ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 se der ja, nå har du noe å glede deg til :)Du har faktisk bestilt fra akkuratt samme sted som meg, og samme linsa bare til ett annet merke ;) Jepp, stod mellom 2 forskjellige til slutt, så da tok jeg han du hadde handla med for å slippe overraskelser :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Den fortegner endel i kantene da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Den fortegner endel i kantene da.. Det ordner seg :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Lenge siden update, men her kommer en liten en. Var en rask tur på liertoppen og tok noen sladdebilder av kompis sin cossie. Ble veldig mørkt, kornete og uskarpt siden jeg ikke hadde stativ, det var mørkt på plassen og ... osv ;) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hadde litt tid så her er noen bilder fra Gatebilmessa. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Godt du fikk med deg JDM Integraen, den er noe av det deiligste jeg noengang har sett (l) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Godt du fikk med deg JDM Integraen, den er noe av det deiligste jeg noengang har sett (l) Ja den var råfin. Ligger bilde av motoren ute også, lenger bak i tråden Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLeif Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Her kommer ett til, litt sånn "behind the scene", tilbaketrukket. Som dere ser liker jeg denne typen bilder :) Hvordan får du til det med bildene? Har prøvd p photoshop en stund, men får ikke til. Send meg md pm hvis du gidder :) Miss Leif Siter -84 Audi100 SOLGT -84 GolfII 1,6 DONNERT til en som var dum og solgte sin ur-quattro -90 GolfII 1,8 90hk -52 Chevrolet Syleline DeLuxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Noen av bildene fra fototreffet på Fornebu. Lite utvalg, resten kan sees i tråden moore lagde. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kjempefine bilder!!! Likte dette veldig godt, bortsett fra bilen som stikker frem oppe i venstre hjørnet: http://img.photobucket.com/albums/v713/anderskverneng/Fototreff%20Fornebu/DSC_0487.jpg Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kjempefine bilder!!!Likte dette veldig godt, bortsett fra bilen som stikker frem oppe i venstre hjørnet: http://img.photobucket.com/albums/v713/anderskverneng/Fototreff%20Fornebu/DSC_0487.jpg Takk takk. Det kan fikses i photoshop, har faktisk ikke lagt merke til den. Bildene er jo kun resiza fort så kan være derfor :) Prøvde meg litt i photoshop, vet ikke hvor vellykka det blei men =) (Det som er gjort er på skjermen i kameraet) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 thumbs up....! :) bra bilder:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Aldri så liten update. Var ute idag på en rask photoshoot med kompisens "vingebil" :D Mer eller mindre en test av nye sigma 10-20 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Flere bilder fra "vingebil"-shooten. Rundt om i lier og i drammen. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg