Kverna Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 (endret) Hei. Er en bilinterissert amatørfotograf og prøvde meg litt i photoshop på ett gammelt bilde fra streetmeet'et i drammen. Hva synes dere ? Endret Oktober 2, 2009 av Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Tøft,bilen min jo :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Stilig effekt! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Her kommer ett til, litt sånn "behind the scene", tilbaketrukket. Som dere ser liker jeg denne typen bilder :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Tøft bilde:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Den effekten var dritkul! Må prøve meg på en slik en jeg og. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Veldig bra, synes det er fint med bilder som er slik at det er bare en bil som har farge mens resten en svart/hvit. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Lenge siden nå, her er noen nye bilder :) Litt høyt, så ville ikke ødelegge scrollen deres :) Jobber enda med dette, så kommer større når jeg er fornøyd Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Oi, dette var stilig Kverna :) Hvordan får du til det? Me like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Prøving og feiling, samt ett brennende ønske om å bli som denne karen: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Dritfint det bildet med Sierraen forfra og flyet i bakgrunn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe tusen takk. Satt en god stund og venta på det, virker som det tar av flere fly ellers enn når man sitter på spisse steiner. Vingebil, fly med vinger.. :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ja, helt klart det beste bildet her. Bra ellers og! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 her kommer noen bilder fra Gatebil Treffet på Våler 27. Mai: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Du var ihvertfall på riktig side av disse gutta! Imotsetning til alle de andre på bildet.. Hehe. Veldig fine bilder forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg