Dag-Johansen Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Da tror jeg tiden er moden for å komme seg videre. Jeg fikk i forrige uke ny tekst i avataren min; "ikke betalende firma", jeg sendte en PM til en av moderatorene på dette forumet for å forklare at jeg ikke har noe firma. Resultatet ble at jeg ikke kan sende eller motta private meldinger. Ingen forklaring eller advarsler. Noen som snakket om den siste Sovjetstat? Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Og forumet mister den som etter min mening ser ut til å ha mest kompetanse på "kasser" her på forumet :( #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 tror det er et eller annet rart med forumet for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Da tror jeg tiden er moden for å komme seg videre.Jeg fikk i forrige uke ny tekst i avataren min; "ikke betalende firma", jeg sendte en PM til en av moderatorene på dette forumet for å forklare at jeg ikke har noe firma. Resultatet ble at jeg ikke kan sende eller motta private meldinger. Ingen forklaring eller advarsler. Noen som snakket om den siste Sovjetstat? Mvh Dag Johansen Helt vanvittig, hva er det med disse moderatorene?? For alt i verden Dag, ikke slutt. Håper dette er en missforståelse fra moderators side og ikke noe desperat makt behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Visst dette stemmer tror jeg dere bør vurdere moderatorene grundig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Da får vi håpe at moderatorene tar til vettet og retter opp feilen, for vi kan ikke miste et leksikon innefor bilstereo 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg må si jeg synes dette er synd. Kanskje en moderator kunne kommet med en oppklaring her? Dersom Dag godtar det såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 tråden blir vel stengt eller slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Noen som har email adressen til Dag-Johansen ? Dette er jo bare teit (av moderatorene that is) -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 http://www.musicaltransparency.com/?s=kontakt Nå skal ikke jeg uttale meg om saken, men er ikke dette et firma? Der du står oppført som eier? 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 " Kan " være fler Dag Johansner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 " Kan " være fler Dag Johansner Stod oppført som hans hjemmeside... 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 http://www.musicaltransparency.com/?s=kontakt Nå skal ikke jeg uttale meg om saken, men er ikke dette et firma? Der du står oppført som eier? såvidt meg bekjent er han ikke lenger medeier i det firmaet... 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hvis han ikke har drevet med salg av sine produkter her, så synes jeg det er ille at dette skjer. Spesielt hvis han kommer med råd og vink ang. bygging av bilstereo gratis... Just my 50 cent (let's have a party, it's your birthday) Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 såvidt meg bekjent er han ikke lenger medeier i det firmaet... Da er det jo en fordel å få navnet sitt fjernet fra siden da, men som sagt, jeg har ikke lyst å uttale meg om saken, da jeg ikke kjenner detaljene rund Dag-Johansens forhold til Musical Transparency. 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg