sooocool Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg ser ikke noe problem i at han blir borte :) makan til frekk fyr finnes ikke.. støtter alle i at han har et bra nisseverksted utti skogene, men han mangler jo respekt for andre som kan noe ... om han driver firma??? har lest litt da, og at mange her har fått bygget seg kasse på det nisseverkstedet, dette kan da oppfattes som at han forsøker å tjene penger her :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 du er jo rene sherlock holmes! :nono: 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Dersom han ikke har reklamert for noen varer her, bare hjulpet til, er denne behandlingen ille... Skal jo sies at moderatorene har blitt langt bedre her i det siste :) '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det finnes heldigvis andre steder å snakke bilstereo! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 http://www.musicaltransparency.com/?s=kontakt Nå skal ikke jeg uttale meg om saken, men er ikke dette et firma? Der du står oppført som eier? Det er meg som står oppført der, men det er snart et halvt år siden jeg sluttet i det firmaet. Jeg har ingen eierinteresser i bilstereovirksomhet. Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Nei dette er for jævlig,Dag er sluttet i firmaet og har ingen selger interesser her på forumet. At han har vært behjelpelig med kasser er nå heller noe han har gjort på hobbybasis og for å være behjelpelig for de som ikke kan bygge kasser selv,nei jeg håper dette løser seg. Socool den posten din syns jeg var på grensen av hva som burde vært lov å skrive. Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Nei dette er for jævlig,Dag er sluttet i firmaet og har ingen selger interesser her på forumet.At han har vært behjelpelig med kasser er nå heller noe han har gjort på hobbybasis og for å være behjelpelig for de som ikke kan bygge kasser selv,nei jeg håper dette løser seg. Socool den posten din syns jeg var på grensen av hva som burde vært lov å skrive. Takk, det er sånn jeg ser på det selv. Det er hyggelig med skryt og påstander om meg som guru, men jeg ser ikke på meg selv som en som kan alt. Jeg uttaler meg når det er noe jeg kan og holder kjeft når jeg ikke vet. 9 av 10 pm'er jeg får handler om kassutregninger og forslag til byggeteknikker, jeg synes det er hyggelig å hjelpe. Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Takk, det er sånn jeg ser på det selv.Det er hyggelig med skryt og påstander om meg som guru, men jeg ser ikke på meg selv som en som kan alt. Jeg uttaler meg når det er noe jeg kan og holder kjeft når jeg ikke vet. 9 av 10 pm'er jeg får handler om kassutregninger og forslag til byggeteknikker, jeg synes det er hyggelig å hjelpe. Mvh Dag Johansen Om du ikke ser på deg selv som guru er du uten tvil den som kan mest om kasser og bygging av de her inne :) Ta å mas litt på dissa moddisene. Virker som om de har mensen alle sammen for tiden... Mvh Tony Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg ser ikke noe problem i at han blir borte :) makan til frekk fyr finnes ikke.. støtter alle i at han har et bra nisseverksted utti skogene, men han mangler jo respekt for andre som kan noe ... om han driver firma??? har lest litt da, og at mange her har fått bygget seg kasse på det nisseverkstedet, dette kan da oppfattes som at han forsøker å tjene penger her :) Må bare si d; å du snakker om nisse??? oppfyller vel alle krava selv du å vel så det. herregud som du ødelegger for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Rart at denne ble flytta, og at moderator ikke la igjen et passende innlegg? Hm.. Jeg bare lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Rart at denne ble flytta, og at moderator ikke la igjen et passende innlegg? Hm.. Jeg bare lurer.. Ja man kan lure... Mvh Tony Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Merkelig.. Men om Dag Johansen ikke er medeier, og heller ikke har av interesse å selge saker og ting fra firma på forumet, skal vel egentlig diskusjonen være løst? Mangler bare en uttalelse fra en eller annen moderator, og Dag Johansen kan fortsette å hjelpe folk med bilstereo! Håper hvertfall du blir! Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Slutt å hetse moderatorne. De gjør en god jobb. Alle må få lov til å snuble i blandt. De har enten en grunn for dette eller så er det bare en misforståelse. -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Slutt å hetse moderatorne. De gjør en god jobb. Alle må få lov til å snuble i blandt. De har enten en grunn for dette eller så er det bare en misforståelse. Er vel heller det at det har vært litt snodig oppførsel fra moderator-siden i det siste. Ikke helt sikker på grunnen, så vært veldig kjekt med en forklaring. Mvh Tony Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Er vel heller det at det har vært litt snodig oppførsel fra moderator-siden i det siste. Ikke helt sikker på grunnen, så vært veldig kjekt med en forklaring.Mvh Tony Jeg har ingen kjennskap i denne saken, men kan si noe generelt (Så jeg vet ingenting om denne saken og vil heller ikke kommentere noe om den uansett hvor mye folk spør meg). All reklame av ikke-godkjente firmaer blir det slått hardt ned på nå om dagen. Grunnen for dette er så enkelt som at de godkjente firmaene som dekker en del av kostnadene ved å drive forumet er veldig lite interesert i å betale penger hvis de kunne gjort det samme uten å betale. Ingen personer som putter penger i BF-kassa = tom BF-kasse. Tom BF-kasse = ingen penger til betaling av serverhousing. Ingen penger til serverhousing = inget BF-forum. Dette er kun et skritt vi har måtte tatt pga ikke-betalende/godkjent firmaer som nekter å følge de regler som er på forumet. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg