Gå til innhold

Takk for meg!

Ranger emnet

Dag-Johansen

Anbefalte innlegg

Da tror jeg tiden er moden for å komme seg videre.

Jeg fikk i forrige uke ny tekst i avataren min; "ikke betalende firma", jeg sendte en PM til en av moderatorene på dette forumet for å forklare at jeg ikke har noe firma.

Resultatet ble at jeg ikke kan sende eller motta private meldinger.

Ingen forklaring eller advarsler.

Noen som snakket om den siste Sovjetstat?

Mvh

Dag Johansen

Jeg kan ikke finne den moderatoren du sendte pm til, husker du hvem det var? Skal rette opp feilen som er gjort hvis det stemmer som du sier :)

Men hvorfor har du e-post konto i det firmaet ennå da?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke finne den moderatoren du sendte pm til, husker du hvem det var? Skal rette opp feilen som er gjort hvis det stemmer som du sier :)

Men hvorfor har du e-post konto i det firmaet ennå da?

Først, takk for at jeg har fått igjen PM'en min! :hello:

Husker ikke hvem av moderatorene jeg skrev til, tror det kanskje var Viking-ettellerannet.

Har ikke noe godt svar på hvorfor jeg fortsatt står oppført med den mailadressen, skal forandre det til min private.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke noe problem i at han blir borte makan til frekk fyr finnes ikke.. støtter alle i at han har et bra nisseverksted utti skogene, men han mangler jo respekt for andre som kan noe ... om han driver firma??? har lest litt da, og at mange her har fått bygget seg kasse på det nisseverkstedet, dette kan da oppfattes som at han forsøker å tjene penger her

Var vel bedre om du ga faen i å komentere dette, synes du virker som en Jævla opplåst egotripp .

Flott at det ordnet seg Dag, finner dine innlegg saklig og opplysende .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da vel ingenting å si om han er medeier i firmaet eller ikke. Så lenge han ikke driver reklame for det... Skal alle forumbrukerne som jobber i et firma få sperret kontoen, fordi dem tjener penger gjennom noe dem har bygget opp selv ? Jeg har aldri sett Dag drive snikreklame her inne

Poenget var vel at det lå linker til den siden på profilen hans + han hadde mail der. Men dette er nå avklart og saken anses løst fra vår side. Beklager hvis noen følte seg tråkket på!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår