-Supraguy- Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ble litt for mye arcade for meg. Men er morro og spille på internett da. Noen som kan sette opp en bilforumet.net server? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har sett det er "claner" ute å går hehe, hva med å starte en bilforumet clan ? f.eks på nick skriver man <B.F> "Nick" ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg får bare "Bad Proxy Configuration" :( Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg får bare "Bad Proxy Configuration" :( Fikk det i dag jeg og. Gikk fint i går. :S Noe med internett hastigheten å gjøre? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Fikk det i dag jeg og. Gikk fint i går. :S Noe med internett hastigheten å gjøre? vet ikke:( kan jo ha noe med at det er mye trafikk inn mot serverene:) ikke vet jeg.. vi skulle ha laget en clan....Bilforumet_Figgi, Bilforumet_Supraguy osv, osv...eller? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 vet ikke:(kan jo ha noe med at det er mye trafikk inn mot serverene:) ikke vet jeg.. vi skulle ha laget en clan....Bilforumet_Figgi, Bilforumet_Supraguy osv, osv...eller? Heter Bilforumet_Koffen nå... (var ikke plass til rally Koffen :p ) svart bil med bilforumet.net på siden og "panseret" Noen som er med å spille nå ? Får sånn invalid key... fikk ikke det i sta =/ Spiller nå men med en bruker som het koffen, står bilforumet på bilen min da :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Heter Bilforumet_Koffen nå... (var ikke plass til rally Koffen :p ) svart bil med bilforumet.net på siden og "panseret" Noen som er med å spille nå ? Får sånn invalid key... fikk ikke det i sta =/ Spiller nå men med en bruker som het koffen, står bilforumet på bilen min da :) Hvordan greide du å skrive på bilen din a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvordan greide du å skrive på bilen din a? går på stickers så i til høyre kan du skrive.. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 spiller på trackmanianations.no servern nå :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 laster ned Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 SVARTE #¤%¤&%¤#". jeg kommer ALDRII online, får bare den "¤¤%¤%& beskjeden "Bad Proxy Configuration". kan noen vææær så snill og si meg hva jeg skal gjøre for å få meg online???? takk på forhånd:) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 SVARTE #¤%¤&%¤#". jeg kommer ALDRII online, får bare den "¤¤%¤%& beskjeden "Bad Proxy Configuration". kan noen vææær så snill og si meg hva jeg skal gjøre for å få meg online???? takk på forhånd:) Har ikke så peiling på slikt, men mest sansynlig brannmuren? slå av! Bør jo også slå av alt som tar internett farta. Hvis pc'en er koblet i nettverk kan det kanskje være det og? BTW: Hva med å skrive [bF]. (bilforumet) i nicket? Så blir det enklere å kjenne igjen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 noen bedre? beginner training Gull med grønn ring rundt:1 Gull:20 Sølv:7 Bronse:1 Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 spiller på trackmania.no , gamer.no eller gamer.no #2 Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 faen at nettet hjemme leker hore med meg om dagen a! :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg