eirikand Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 jeg laster det ned nå jeg;) Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Fikk ikke plass til Bilforumet.net så det måtte holde med Bilforumet Samme farge som volvoen :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg spiller der :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 me2:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nick? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 meg? tror det skal være Infinity Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Spiller hele tiden... Kjører som Mosy, ca. rank 7700. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hvordan laster jeg ned oppdateringer, får info om att varsonen min er utgått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Start launcheren. (Den der du får opp et lite vindu med play, configure, help, update, exit). Der trykker du på update. Nyeste er nå 1.7.8. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 *lasrerned* 25 min ig jenn :D :O Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 det går jo ikke og laste ned :S Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 lastet ned for 10 min siden.. lasta fra en av de oppgitte linkene... og når den var ferdig installert, trykka eg på update, i første vinduet som dukka opp... så lasta pc'n ned en update fil, og installerte den... så virker spillet helt fint hos meg... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shizzeldizzel Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg spiller også dette spillet, begynte for ikke så lenge siden å må virkelig si dette spillet er veldig underholdene til å være ett gratis spill. Det går kun i dette spillet nå om dagen, noen av banene er ganske irriterende, jeg har slitt endel på noen baner med å klare å komme i god nok fart på disse hoppene som har svinger før seg, men det er bare øving som skal til. Min beste plassering er vel 23.plass på en server der man var 47 brukere, da fikk jeg beskjed at jeg fikk "Gold Medal" så dette er det beste racet jeg har kjørt til nå hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 lagger da jge spiller online..så rimelig umulig å kjøre.. Telenor 4000/400solo derimot, går det helt prikkfritt Hadde samme problemet før. da har du stillt grafikken for mye opp. Still ned grafikken så går det fint online :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Track Mania United er bedre enn Nations :P Det er sykt rått :) Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg