CoilOver Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ser ut som Citroen går igjen. Huff og huff for noen stygge biler! Helt jæ..... http://stilen.net/forum/viewtopic.php?t=254 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 De har jo ikke snøring i hva som er stygt å ikke..noen av bilene der er jo klassiske biler. Riktignok er ikke mye fra citroen så pent. Men men.. De eneste ordentlig stygge er de der 80talls japse bilene.. hvem kan si at en ford anglia er en stygg bil? Ville nok ikke hatt en, men syntes ikke det går under stygge biler liksom.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ikkje mercane eller sabben. det er klassikere. og ikkje minst 2cv og nsu 1000. eg hadde vertfall ikkje vert flau å hatt ein av desse bilane ståanes i garasjen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Den tråden er helt på tryne, det var mange gode gammle biler:) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Dette er da ikke en stygg bil:) Pappa hadde en sånn når jeg ble født, så den er bare GAAAMMMEELLL....hehe 240 Diesel tror jeg det var. Gikk sikkert som ei kule;p Hvit med lysebrunt skinn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 De eneste ordentlig stygge er de der 80talls japse bilene.. Pass munnen. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 De eneste ordentlig stygge er de der 80talls japse bilene.. *rise deg på rumpa* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 De har jo ikke snøring i hva som er stygt å ikke..noen av bilene der er jo klassiske biler. Riktignok er ikke mye fra citroen så pent. Men men.. De eneste ordentlig stygge er de der 80talls japse bilene.. hvem kan si at en ford anglia er en stygg bil? Ville nok ikke hatt en, men syntes ikke det går under stygge biler liksom Der er jeg helt enig, det meste som kom ut av Japan på 80-tallet var triste greier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Japan kom med noen gullkorn når det gjelder råe 80 talls biler.. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Det meste som kom ut på 80-tallet var stygge greier. Ikke alle europeiske biler var skjønnheter heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ingen av de bilene er stygge, det som er stygt er folk som ikkje kan style bilene sine, sånn at det er rå sjå på det uten at det svir i augene. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Dette er da ikke en stygg bil:) Pappa hadde en sånn når jeg ble født, så den er bare GAAAMMMEELLL....hehe 240 Diesel tror jeg det var. Gikk sikkert som ei kule;p Hvit med lysebrunt skinn:) sjefen min har sånn en!:) mn bil nr 2 der, er faktisk det styggeste av nyere biler jeg har sett! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Jeg er kanskje sær, men jeg synes disse er noe av det peneste som noen gang har kommet fra Europa. Man kan jo bare tenke seg selv hva folk tenkte da de så denne på femti-tallet da folk var vant til biler med skjermene på utsiden av karosseriet. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg