MGR Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 EVO VIII kom vel med 265 hk, mn 285 i mr utgaven?:s tror det! mn EVO IX er har vel aks på 4,6 0/100 elns?:s Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 EVO VIII kom vel med 265 hk, mn 285 i mr utgaven?:s tror det! mn EVO IX er har vel aks på 4,6 0/100 elns?:s Akkurat det som er greia.. VIII GSR: Norge: 265 hk USA: 275 hk Asia og England: 280 hk MR: Norge: N/A (MR kom ikke til Norge, de som kom var USA-importer) USA, Asia og England: Ingen forskjell fra VIII IX GSR: Norge: 280 hk USA: 280 hk Asia og England: 280 hk MR: Norge: N/A (vår GSR tilsvarer USA MR modell) USA: 280 hk England: 280 hk Asia: N/A (har ikke MR lengre) ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er usikker på hva som er den riktige 0-100 på EVO IX... for jeg har hørt: 4,4 / 4,7 / 5,1 / 5,7 / 6,1 Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er usikker på hva som er den riktige 0-100 på EVO IX... for jeg har hørt: 4,4 / 4,7 / 5,1 / 5,7 / 6,1 Det er vel UK modellene som ligger rundt 4.4 - 4.7, mens Euro- og US modellene er 5.1. 5.7 - 6.1 er enten gjort på våt bane, med dårlig lufting, i kaldt vær, i vindstille omgivelser, eller med en dårlig sjåfør.. En god sjåfør kan nok få en stock IX (Euro) ned til 4.5, med mye medvind, tørr bane, rundt 15C i lufta, og optimal lufting. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilby Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 fronten på evo X er jo stygg. mn rompa er fin:) evo VIII er den styggeste syns jeg, EVO XII er den peneste! Har du speila deg selv i det siste eller?? det er noen som har smaken sin et viss sted, åssen bil liker du a??? fiat punto eller? isteden for å skrive latterlige ting på et forum kan du stikke smaken ditt et viss sted!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Som sagt tror jeg det er mye opp til sjåføren... kunne vært artig å fått en proff sjåfør til å kjørt EVO IX og -06 STI 2.5l rundt bane og sett hvordan d gikk... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Har du noen tester som viser at en E7 er raskere enn enn E6RS? Har litt tungt for å svelge dette pga av den store vektforskjellen. Har noen tester gjort av bilblader ett sted. Skal lete litt :) Vekt er en ting. Men du må også legge i kalkulasjonen at 7'ern har noen forbedringer på vektfordeling. Mindre vekt oppe og lavere tyngdepunkt pga drivverk og girkasse er senket iforhold til 6'ern. Bredere sporing og nytt program hjelper og høyere moment på motoren og større område De testene jeg har lest så ble de fleste overrasket over tiden på 7'er rundt bane siden den virket tregere enn tiden viste. På rett strekk var det ikke tvil hvilken som var raskest som gjenspeiler seg i vekt. Men rundt en svingete bane fikk de nye forandringene på 7'ern full effekt. Skal poste de testene når jeg finner igjen de her Mvh Edit: Noe lesestoff mens dere venter :) http://lancerregister.com/showthread.php?s=&threadid=57251 http://lancerregister.com/showthread.php?s=&threadid=31078 http://lancerregister.com/showthread.php?s=&threadid=27814 Noe jeg fant i farten Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002EVOTME Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Evo 6.5 Tommi Makinen Edt er den fineste og dyreste evoen som er lagd. Dere evo 8 idioter som syns evo 7-9 eller x er fin er homo az. AYC kom i TME forresten . TME går 0-100 4.39 sek. sveisa og forsterka 14 plasser. Lagd kun i få antall ex. 500 total. Veldig lite i venstrestyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Unnskyld meg? Jeg har ikke peiling på EVO'er. Men å si at folk er "homoer az"... Finner ikke ord... Jo, nå fant jeg noen ord! Du er en forbanna tosk! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Evo 6.5 Tommi Makinen Edt er den fineste og dyreste evoen som er lagd. Dere evo 8 idioter som syns evo 7-9 eller x er fin er homo az. AYC kom i TME forresten . TME går 0-100 4.39 sek. sveisa og forsterka 14 plasser. Lagd kun i få antall ex. 500 total. Veldig lite i venstrestyrt. :iconsm Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Evo 6.5 Tommi Makinen Edt er den fineste og dyreste evoen som er lagd. Dere evo 8 idioter som syns evo 7-9 eller x er fin er homo az. AYC kom i TME forresten . TME går 0-100 4.39 sek. sveisa og forsterka 14 plasser. Lagd kun i få antall ex. 500 total. Veldig lite i venstrestyrt. Før du kommer med slike poengløse innlegg bør du være i nærheten av fakta. Alle RS chassi er ekstra sveiset. Bare på 1 stk RS dør er det 70 ekstra sveisepunkter.. Dyreste? noop.. En siste ting, nicket ditt er 2002EVOTME. E6TME produsert Mars/00 til -> Mars/01. Mvh Edit: Når denne tråden kom opp igjen fra de døde så kan jeg med samme si litt om 0-100 tider. Når folk måler så blir det litt merkelig i forhold til spec. I utgangspunktet så kan man si at alle norsk solgte evo'er kommer over 5 sec og alle andre kommer normalt under. Dette er fordi: 265 HK utgavene er ganske nøyaktig rundt dette. Alle 280 HK evo'er som ble mål orginalt hadde faktisk 300+ hk orginalt. Mitsu japan måtte oppgi 280 etter en avtale med andre produsenter, men ønsket at bilene skulle være litt raskere så de la seg på godsiden. Min E7 er registrert som 280 HK i vognkortet men viste i benk at den var litt over 300HK orginalt. Nå er det ikke ett problem i Norge da de tåler 10% avvik opp. Slik at om den dupper over 300HK så er det fortsatt ok. E6 vil være raskere pga vekt en E7 orginalt. E8 vil ha problemer med å nå under 5 pga enda mere vekt og mindre HK i Norge. Importerte E8 vil normalt kanskje komme under. Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Blablablabla Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommi Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hei. Jeg føler meg skikkelig homo i denne Azzz ..skulle ønske jeg hadde en annen bil.. Mobil-bilde, men bilen fortjener ikke bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 gammel tråd..men fant en morro test på nettet:) så nå kan dere fortsette å diskutere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Nokon som kan skrive litt om EVO X, EVO X FQ 400 og EVO MR 2011. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg