DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hei. Har nå kjøpt meg LED-rør for å ha under bilen. Går 6 ledninger fra hvert rør inn til "styreboksen", der de skal plugges inn. Så ut fra den boksen går det 2 blanke ledninger. Er det + og -? Kan isåfall ikke skjønne at det kan være bare de? På "koblingsskjemaet" står det at det skal jordes fra hvert rør og den "styringsboksen" er ikke med på tegninga, kun en vanlig bryter.. Finnes 3 hakk på boksen; Off, Beat og Full On.. Håper noen kan hjelpe.. Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hei.Har nå kjøpt meg LED-rør for å ha under bilen. Går 6 ledninger fra hvert rør inn til "styreboksen", der de skal plugges inn. Så ut fra den boksen går det 2 blanke ledninger. Er det + og -? Kan isåfall ikke skjønne at det kan være bare de? På "koblingsskjemaet" står det at det skal jordes fra hvert rør og den "styringsboksen" er ikke med på tegninga, kun en vanlig bryter.. Finnes 3 hakk på boksen; Off, Beat og Full On.. Håper noen kan hjelpe.. Daniel kan du scanne/ta bilde av/linke til koblingsskjema? Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Finner ikke noe på nett heller.. Har ikke kamera, desverre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 dette gjorde sikkert ikke saken noe enklere: Men det som er at det er annen koblingsskjema enn hva jeg har av kabler å brytere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 offtopic, men hvordan led kit er det? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 har en misstanke om at den boksen er istedetfor brytern.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 måtte være en tråd hvor bare civic kjørere er aktive :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hehe, tenkte akkuratt det samme:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 måtte være en tråd hvor bare civic kjørere er aktive :P "Civic-kjørere".. hallo.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 har en misstanke om at den boksen er istedetfor brytern.. Ja, det er den jo.. Men det jeg ikke skjønner er hvor jeg skal ta strømmen fra. det går 6 ledninger på en plugg, som skal plugges i tilsvarende plugg ifra den boksen. Det er tilsammen 4 plugger, dvs 4 ledrør. 6 kabler på hver plugg/kontakt. SÅ, det går 2 kabler ut ifra den boksen igjen. Er det de som skal til + og -? Det er det jeg lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 offtopic, men hvordan led kit er det? et blått et:P Alt som står er LED Ground KIt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja, det er den jo.. Men det jeg ikke skjønner er hvor jeg skal ta strømmen fra. det går 6 ledninger på en plugg, som skal plugges i tilsvarende plugg ifra den boksen. Det er tilsammen 4 plugger, dvs 4 ledrør. 6 kabler på hver plugg/kontakt. SÅ, det går 2 kabler ut ifra den boksen igjen. Er det de som skal til + og -? Det er det jeg lurer på. er nok det da ja, men hvem av de som skal på hva, det er det vanskelig å si noe om, iallefall herifra.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 et blått et:P Alt som står er LED Ground KIt... hehe, aki, kun enfarga ja.. :P trodde kanskje du hadde kjøpt det IceLed greiene :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Er jo enten + eller - da.. Er det ikke? Ettersom at alle kabler går liksom inn i den boksen, og det kommer 2 ut igjen så er det vel naturlig å tro at de skal på pluss og minus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe, aki, kun enfarga ja.. :P trodde kanskje du hadde kjøpt det IceLed greiene :P Hehe. Vil ikke at bilen skal se ut som ei julegran heller da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg