Gå til innhold

Oppkobling av undercarkit!

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå kjøpt meg LED-rør for å ha under bilen.

Går 6 ledninger fra hvert rør inn til "styreboksen", der de skal plugges inn. Så ut fra den boksen går det 2 blanke ledninger. Er det + og -? Kan isåfall ikke skjønne at det kan være bare de? På "koblingsskjemaet" står det at det skal jordes fra hvert rør og den "styringsboksen" er ikke med på tegninga, kun en vanlig bryter.. Finnes 3 hakk på boksen; Off, Beat og Full On..

Håper noen kan hjelpe.. Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har nå kjøpt meg LED-rør for å ha under bilen.

Går 6 ledninger fra hvert rør inn til "styreboksen", der de skal plugges inn. Så ut fra den boksen går det 2 blanke ledninger. Er det + og -? Kan isåfall ikke skjønne at det kan være bare de? På "koblingsskjemaet" står det at det skal jordes fra hvert rør og den "styringsboksen" er ikke med på tegninga, kun en vanlig bryter.. Finnes 3 hakk på boksen; Off, Beat og Full On..

Håper noen kan hjelpe.. Daniel

kan du scanne/ta bilde av/linke til koblingsskjema?

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en misstanke om at den boksen er istedetfor brytern..

Ja, det er den jo.. Men det jeg ikke skjønner er hvor jeg skal ta strømmen fra. det går 6 ledninger på en plugg, som skal plugges i tilsvarende plugg ifra den boksen. Det er tilsammen 4 plugger, dvs 4 ledrør. 6 kabler på hver plugg/kontakt.

SÅ, det går 2 kabler ut ifra den boksen igjen. Er det de som skal til + og -? Det er det jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den jo.. Men det jeg ikke skjønner er hvor jeg skal ta strømmen fra. det går 6 ledninger på en plugg, som skal plugges i tilsvarende plugg ifra den boksen. Det er tilsammen 4 plugger, dvs 4 ledrør. 6 kabler på hver plugg/kontakt.

SÅ, det går 2 kabler ut ifra den boksen igjen. Er det de som skal til + og -? Det er det jeg lurer på.

er nok det da ja, men hvem av de som skal på hva, det er det vanskelig å si noe om, iallefall herifra..

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider