Gå til innhold

Miiiiiin TIC

Ranger emnet

Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kom m et tilbud... hehe :P finne du grunnen til min overladin , så gjør eg d gratis!

Eg kjøpe nye fjører framme så kan eg gi deg 1000kr for det. Fin deal???he he

Ka koste det å få godtkjent senking, vet du det?

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjenning av senk koster som alt annet av visning på BT 550,-

seten ser råe ut ja, men fytti de er MYE bedre å sitte i enn å se på! så da kan dere tenke dere selv:D hehe

men du skulle ikke tatt kvel! var å vaska bilen min å 242'en å stakk å tok en del bilder..hadde gjort seg om du også hadde vært der da! eneste som hadde vært synd da er at min hadde blekna i forrhold:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjenning av senk koster som alt annet av visning på BT 550,-

seten ser råe ut ja, men fytti de er MYE bedre å sitte i enn å se på! så da kan dere tenke dere selv:D hehe

men du skulle ikke tatt kvel! var å vaska bilen min å 242'en å stakk å tok en del bilder..hadde gjort seg om du også hadde vært der da! eneste som hadde vært synd da er at min hadde blekna i forrhold:(

sjarmert i senk av skrøytinga di... heheh :) må pelle mg ut på godkjenning en dag , sånn at eg kan fjerne litt overflødig metall på senkesettet... :D

savner låg bil... men bør vel og drøye litt å se om senkesettet setter seg , samme fjørene på 240 ga jo 7cm klaring under eksosen midt under bilen.... (kjekt på ferjene på boknafjorden)

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...