B230ft Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 heh har du gidda til det? kan høre med noen kompisser om de har tid å gidda å kikke på det.. garasje mellom forus og sola.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 heh har du gidda til det? kan høre med noen kompisser om de har tid å gidda å kikke på det.. garasje mellom forus og sola.. kan jo det... kati ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 der blei me enige ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 kom m et tilbud... hehe :P finne du grunnen til min overladin , så gjør eg d gratis! Eg kjøpe nye fjører framme så kan eg gi deg 1000kr for det. Fin deal???he he Ka koste det å få godtkjent senking, vet du det? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Fin bil detta:) Misunlig på skinnsetene dine;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 godkjenning av senk koster som alt annet av visning på BT 550,- seten ser råe ut ja, men fytti de er MYE bedre å sitte i enn å se på! så da kan dere tenke dere selv:D hehe men du skulle ikke tatt kvel! var å vaska bilen min å 242'en å stakk å tok en del bilder..hadde gjort seg om du også hadde vært der da! eneste som hadde vært synd da er at min hadde blekna i forrhold:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 godkjenning av senk koster som alt annet av visning på BT 550,- seten ser råe ut ja, men fytti de er MYE bedre å sitte i enn å se på! så da kan dere tenke dere selv:D hehe men du skulle ikke tatt kvel! var å vaska bilen min å 242'en å stakk å tok en del bilder..hadde gjort seg om du også hadde vært der da! eneste som hadde vært synd da er at min hadde blekna i forrhold:( sjarmert i senk av skrøytinga di... heheh :) må pelle mg ut på godkjenning en dag , sånn at eg kan fjerne litt overflødig metall på senkesettet... :D savner låg bil... men bør vel og drøye litt å se om senkesettet setter seg , samme fjørene på 240 ga jo 7cm klaring under eksosen midt under bilen.... (kjekt på ferjene på boknafjorden) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Dritfin bil du har ...håper jeg ser den i nærmeste fremtid en gang noen som var ute på rån i sandnes i går....?? va ute å trilla et par runder... :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 noen som var ute på rån i sandnes i går....?? va ute å trilla et par runder... :) Jeg har ikke lappen,så det er nok dårlig med det...pleier å være med når storebroren er ute å råner... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg har ikke lappen,så det er nok dårlig med det...pleier å være med når storebroren er ute å råner... okaaaai... da så... *glede seg til ny turbo* Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har akkurat kjørt nå, sinnsykt meg dogg Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kossen ligge du ann? blitt någe smartare? ;) Hmm.. merkeligt det prob. ditt.... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kossen ligge du ann? blitt någe smartare? ;) Hmm.. merkeligt det prob. ditt.... finne faenke utav d .... "the mystic turbo" :D hahah blir nok : en garrett turbo , slipesett t toppen , :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Heisann. Ser du er på jakt etter add-on styling? Add-on til salgs på adressen under her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6807058&sid=7au_hHZ0X060274&pos=93&tot=124&page=4 Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 bilen vurderes solgt for 43000,- med ekstra vinge , el vinduer(mangler ledningsnett mellom dørene til sikringsboks osv..) nettop byttet til 40mm lesjöfors , nye bøttelykter bak grillen , ny clutch , godkjent ombygd til turbobil, god bil , med 1 minus : ladetrykksfeilen. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg