Macgyver Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 en lukket kasse spille jevnere over alle frekvensene, bass port blir boosted på feks 45 hrz. slik at en lukket kasse kan høreres bedre ut. Men en bass kasse spiller som regel høyere, kjekt i lokal db drag...( plage naboen) Men en lukket kasse krever mere guff i forsterkeren, da det er tyngre å flytte elemntet, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 yeah;) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Jah. Er enig med deg jeg. Derfor bygger jeg naturligvis basselementet mitt i trykkammer! Er ingen tilhenger av bassrefleks. I bilen blir høytaleren overfølsom pga. bilkupeen gir mye bassboost. Hjemmehøytalerne mine var opprinnelig bassrefleks, men jeg har tettet igjen portene med sammenrullede sokker (nyvaskede..) og er mer fornøyd med låten! NEI TIL BASSREFLEKS :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg