Gå til innhold

Mazda 323 GT-R Bodø

Ranger emnet

mighty

Anbefalte innlegg

Så en blå metalic farget mazda 323 GT-R her i bodø søndags kveld, den sto parkert utenfor scene 1 city nord.

Noen som vet om den er kommet til byen for "godt"?

Rå bil iallefall!

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Så en blå metalic farget mazda 323 GT-R her i bodø søndags kveld, den sto parkert utenfor scene 1 city nord.

Noen som vet om den er kommet til byen for "godt"?

Rå bil iallefall!

tror ikke det er en gt-r, bare styling. hørt litt på den når den har kjørt forbi og gidd på litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er denne mørkblå? hvis det er den, så tror jeg dette styling-trim, har vært i bodø ei god stund nå! :P Bilen står parkert ved de nye leilighetene atme nordlandshallen.

Men gikk jo en svart en i bodø før, noen som vet hvor den har blitt av? Hørte rykter om at den var solgt :/

(X)-00 BMW 320 e46

( )-99 BMW 316 e36 (Familietralle.)

( )-93 Opel Calibra c20xe

( )-90 VW Passat i35

( )-91 Opel Vectra 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne mørkblå? hvis det er den, så tror jeg dette styling-trim, har vært i bodø ei god stund nå! :P Bilen står parkert ved de nye leilighetene atme nordlandshallen.

Men gikk jo en svart en i bodø før, noen som vet hvor den har blitt av? Hørte rykter om at den var solgt :/

min gamle gt-x kanskje?

den er isåfall solgt til lillestrøm, savner den!

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin, nei det er ikke din gamle gt-x, vet da hvordan den så ut! og dette var lenge etter du solgte din, var den med motorproblemer hvis jeg ikke husker helt feil så prata vi om den for en stund siden... :P Jeg og en kompis (ragnar) så den blåe sto parkert uttafor en garasje, jeg har selv sett den før ett par ganger, men tror bare det er en gt-r med gt-x styling...

(X)-00 BMW 320 e46

( )-90 VW Passat i35

( )-91 Opel Vectra 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin, nei det er ikke din gamle gt-x, vet da hvordan den så ut! og dette var lenge etter du solgte din, var den med motorproblemer hvis jeg ikke husker helt feil så prata vi om den for en stund siden... :P Jeg og en kompis (ragnar) så den blåe sto parkert uttafor en garasje, jeg har selv sett den før ett par ganger, men tror bare det er en gt-r med gt-x styling...

GT-X med GT-R styling isåfall!

men jeg skal spørre han når jeg ser han engang! tror ikke det er en 1.6 iallefall, nesten sikker på det er en turbo 4wd

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin: Nå har jeg snakka med eieren av "GT-X'en"

Må nok skuffe deg og alle andre som trodde dette var en GT-X eller en GT-R...

Dette er en helt anmindelig 323 (trimma til _90_ hester!) med styling :P

Eieren sa også at han jobba med en mazda-freak og han trodde ikke på fyren når han sa at det var en vanlig 323! han var sikker på at han løy! :P

Tok noen bilder også, bilen er jo råfin da, men kabelen ligger hos en kompis, skal hente den senere idag så får se om jeg får tid til å legge ut no bilder i kveld.

(X)-00 BMW 320 e46

( )-90 VW Passat i35

( )-91 Opel Vectra 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider