trygvleo Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 (1)har en golf 1,6 gtd som ikke er heilt i form. For noen dager siden ville ikke bilen suge diesel ifra tanken og fram til motoren. Dvs den sugde litt men ikke nok etterhvert daua den! Den fuska kraftig og ville ikke svive reint. (2)Etter det, satt jeg en liten tank i motorromet med dieselslangen nedi, og bilen virka som før. Svev fint og ingen problem. Kjørte over 10 mil på dene måten... I går så kobla jeg over til den vanelige dieseltanken etter gjennomspyling av dieselrøyr. Bilen virka som i punkt (1). Bytta deretter overtil punkt 2 men bilen fusker fortsatt og vill ikke svive så lenge på tomgang. Får heller ingen turtall på den. Virker som den ikke får diesel men er ikke sikker......... Noen tips???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hvis det er filter i tanken så ville jeg sjekka det. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 har kobla utenom dieselfilteret og påmontert ett nytt bensinfilter. slangen er oppi 4liters dunken. det er der jeg henter bensin nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Mate/for/føde-pumpa di er kaputt, tipper den har en gummimembran som kan skiftes. Forresten-har du luftet skikkelig helt fram til dysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 sitter denne pumpa inn dieselpumpa med motoren???????? motoren er selvluftende så det skal ikke vere nødvendig. vis jeg kobler på ei eletrisk pumpe på drivstoffledningen og presser diesel inn i motoren, vil den virke da???????? takk for alle svar, haster litt serdu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 ingen som vett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 slangen er oppi 4liters dunken. det er der jeg henter bensin nå... Øh, hvis du henter bensin er det ikke rart at den fusker mann! :cocain: Sikkert en skrivefeil men :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 husk oxo å sjekk luftinga i tanken.. Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 nå virker den. det var luft i dieselslangene med motoren. måtte sette på e manuell pumpe for å få det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg