C0bra Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Passer elektriske skinnseter fra E39 i en E34? Hva må eventuelt moddes? Myyye som skal til for at dørtrekka passer? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Setene kan en nok gi få til å passe med litt modding , men dørsidene hadde jeg gitt opp uten å prøve , det blir en vanskelig prosess vil jeg tippe.. Tipper lengde å høyde ikke passer i det hele tatt pluss alle festeanordninger må du lage selv, og det blir bare jall med mindre du har skikkelig kontroll på hva du gjør :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Passer elektriske skinnseter fra E39 i en E34? Hva må eventuelt moddes? Myyye som skal til for at dørtrekka passer? tok en kjapp sammenligning på verkstedet i går, da jeg hadde dørtrekket fra førerdøra på min E39 løst. Det er ikke i nærheten av samme størrelse eller fester som E34, så de kan du gi opp. Setene kan kanskje passe, men det er noe forskjell i bredde, jeg tror kanskje E39 setene er for brede til å passe inn i E34. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 tok en kjapp sammenligning på verkstedet i går, da jeg hadde dørtrekket fra førerdøra på min E39 løst. Det er ikke i nærheten av samme størrelse eller fester som E34, så de kan du gi opp. Setene kan kanskje passe, men det er noe forskjell i bredde, jeg tror kanskje E39 setene er for brede til å passe inn i E34. Hadde STOR mistanke om dette selv.. Spesielt med dørtrekka. Får vel "nøye" meg med E34 skinninteriør da, hvis det blir bytte.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg