Gå til innhold

Elektrisk Antenne på 740

Ranger emnet

rhoydal

Anbefalte innlegg

Noen her som har peiling på elektriske antenna på 740? jeg har en slik på min bil...men jeg må ta den ut nå, det ene leddet sitter helt fast og den vil ikke gå helt opp...

noen som vet noe jeg bør vere obs på når jeg skal skru den ut ? er det vanskelig eller ?

96 - Volvo 940 - B230FK

92 - Volvo 740 SE - B230F - x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har peiling på elektriske antenna på 740? jeg har en slik på min bil...men jeg må ta den ut nå, det ene leddet sitter helt fast og den vil ikke gå helt opp...

noen som vet noe jeg bør vere obs på når jeg skal skru den ut ? er det vanskelig eller ?

1. Kjøp deg ny!

2. Fjern innholdet og få vektreduksjon ;) (dette har jeg gjort) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte vann og kulde som tar knekken til slutt på dem. Vært borti et par biler med elektrisk antenne, disse røyk etterhvert. Beste var å fått tak i S60/V70 antennene. evt. andre antenner som ikke har pisk.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mi fungerer, men går litt treigt. Ka meina du med fjern innholdet og få vektreduksjon?

hehe... jeg tok ut innholdet, altså motoren og de tannhjula og den driten der. Jeg skulle egentlig se om jeg kunne fikse den, men så var det noe plastikk som var knekt inni der så det var ikke mulig. Så jeg tok ut innholdet og fikk kanskje 200-400gram vektreduksjon ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg tok ut innholdet, altså motoren og de tannhjula og den driten der. Jeg skulle egentlig se om jeg kunne fikse den, men så var det noe plastikk som var knekt inni der så det var ikke mulig. Så jeg tok ut innholdet og fikk kanskje 200-400gram vektreduksjon ;) hehe

Jaja... Det var no litt av ein vektreduksjon... Du fjerna vel ledningane mæ då, slik du fekk ein ytterligere 20-30g reduksjon... Og NB! Sjekk om der er nokre tomme ølbokse i dørken... Veg innmari... :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Det var no litt av ein vektreduksjon... Du fjerna vel ledningane mæ då, slik du fekk ein ytterligere 20-30g reduksjon... Og NB! Sjekk om der er nokre tomme ølbokse i dørken... Veg innmari... :hello:

hehe.. hadde nok fått en vesentlig større reduksjon om jeg hadde tatt og kastet litt søppel som flasker og sånt no :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider