Gå til innhold

Film: Gatebil Sept. Lørdag 05 by Supraguy

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Laster ned filmen nå, kommer straks tilbake med rapport. Men w1nd0z3m3d1a? Personlig har jeg sluttet selv å enkode til XVID etter at x264 er kommet såpass langt i utviklinga; sjekk ut Doom9.org for videonerding på høyt nivå.

Den H.264, MPEG-4 Part 10 (Advanced Video Coding)-baserte x264 er totalt overlegent de MPEG-4 Part 2 (Advanced Simple Profile) (les: XVID og DIVX)-baserte videokodeken først og fremst på lavere bitrates (under ~1200 Kbit/s). w1nd0z3m3d1a snakker man ikke engang om i disse kretser da den er så totalt underlegen XVID og x264 på forholdet kvalitet per bitrate.

EDIT på forhånd:

Da har jeg sett filmen; angående redigeringa har jeg absolutt ingenting å klage på, men videoen er jo ikke deinterlacet? Og ikke avmerket med "interlaced enkoding" før den ble enkodet; dermed kan ikke noe deinterlacingfilter i hele verden redde kvaliteten på filmen. Whine. Er det noe som helst du lurer på, -Supraguy-, vær ikke sén om å ta kontakt med meg på MSN, så skal du få så mye videoenkodingtips du bare måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra film med supert bruk av lyd/musikk kombinasjon:)

Skulle der vært en ting så må det være den "fotograferinga" mellom vært klipp hvis du skjønner hva jeg mener. ble kanskje brukt litt mye:)

Bortsett ifra det så var dette en av de bedre! Håper dette ikke er det siste vi ser ifra deg!

MVh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider