Essex Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by swidish vr6 Jeg er imponert: Golf '95 GTI VR6.... Gleder meg ikke no mindre til spillet nå... den tipper jeg du fort kommer til å kjede deg ihjel av :D går neppe fælt, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by Essex den tipper jeg du fort kommer til å kjede deg ihjel av :D går neppe fælt, hehe Jeg tipper den går som escudoen... Pike's peak vr6en... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Var forestten en del pike's peak biler med, det er jo rått... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 På GT3 digger jeg å kjøre EVO 6 hvertfall Eller Impreza (LM race car eller.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 noen osm vet om det går ann å style bilene i GT4 i tillegg til tuning? Hvis dette går, kjøper jeg Playstation 2 bare for GT4 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Cosworth, sports quattro, octavia rs, volvo 340...... Lover godt dette! Endelig noen "normale" biler på gran turismo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 NFS underground og GT4 er spill man bare må ha da.. gleder meg til den lange og kalde vinteren,da det bare er sitte å spille bil spill og ikke gjøre noe anna fornuftig på kvelden... hmm.. håper det kommer noen flere gromme spill utover høsten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Det er nevnt opel ascona og manta..... Da kan man begynne å snakke sladde vogner:D Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00009N2KS/ref=pd_sim_b_dp_2/202-9352792-0895021 Gran Turismo 4 release: 26 desember 2003... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by swidish vr6 http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00009N2KS/ref=pd_sim_b_dp_2/202-9352792-0895021 Gran Turismo 4 release: 26 desember 2003... yodude WÆÆÆÆ klikke!!! trenger ikke bil når du har gran turismo.... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Ser ut som det blir litt sein julaften i år, men den blir sinnsykt bra... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 det kan jo hende de ligger releas dato kanksje et par dager før (h)julaften da, sånn at de er sikkre på att de for solgt endel spill før den store dagen... er lov til å håpe ihvertfall, men det er bare en ting å si:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by swidish vr6 Ser ut som det blir litt sein julaften i år, men den blir sinnsykt bra... Bra sagt det var dagens den dagen det ble skrevet så dette jeg skriver blir vell dagens i dag 12.08.2003. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Guffen Det er nevnt opel ascona og manta..... Da kan man begynne å snakke sladde vogner:D har du peil gjør du det med de fleste bilene sx og ac cobra er bra biler til dyden men supra rz trimma så slår jeg appselut alle i bri sladd konkuransen på grand turismo 3 i vertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Det skal også komme bulker o.l på bilene etter kollisjoner. Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg