Torgis Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hvilken bane er best å drifte på i gran turismo 3 og 4?? Hvilken bil er best å drifte med?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 high speed ring, og toyota yaris i rosa. dødsbra drifting! Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTR Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jeg vil heller si at tsukuba med silvia s14 på gt4 og trial mountain med skyline r33 full trimmet på gt 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 comlex sprigs elns, husker ikke hva den heter, så kjører du med 300zx eller supra, med full tune, hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Gran turismo 4 suger til drifting. Men på gt3 er vel nesten alt med bakhjulstrekk bra. Husker jeg syns silvia s13 var en av de beste. Midfield og aplicot er favorittene. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 GT4 er en hel del vanskeligere å drifte i enn GT3. Selv trives jeg på El Capitan Reverse og Trial Mountain i AE86 eller S2000. Trikset er å drifte inn i svingene; jeg plages noe helt vanvittig med powersliding ut av svingene uten å få en monster-kontra som jeg da ikke har sjans å rette opp uten å miste nesten all farta. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Liker best å drifte på laguna seca, samme hvilken bil, sålenge den har rwd ;) Gjerne bmw Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 GT4 er en hel del vanskeligere å drifte i enn GT3.. Sist men ikke minst mer urealistisk Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 El capitan drifter jeg på, med Blitz Skylinen :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 er litt uenig i hva folk sier her. ja det er vanskeligere,og ja,det kan godt hende det er urealistisk. dette spillet er litt utbedret enn gt3(synes jeg)var vel ikke så veldig reslistisk gt3 heller,der var det jo altfor lett. i gt4 gjeller det å finne seg en måte og kjøre på,klarer det helt fint jeg hvertfall,gikk ikke starten men fikk det til etterhvert. er mye med hvilke deler du kjøper på bilene osv:) er bare min mening da;) drifte klarer du med mange biler på mange baner. har egentlig ingen favoritt. er litt gla i subaru wrx sti og drifte med. men bakhjul er jo desidert best..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 GT4 er mye vanskeligere å drifte i.... med hånd-controller. Med ratt er det mye bra som kan utføres. Dessuten er det en million gang mer gøy å holde på med ratt! Kjøpte driving force pro, fikk henta det i går. Tar litt tid å lære seg å krype/gå igjen siden det er ganske annerledes enn controller kjøring. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 er litt uenig i hva folk sier her. ja det er vanskeligere,og ja,det kan godt hende det er urealistisk. dette spillet er litt utbedret enn gt3(synes jeg)var vel ikke så veldig reslistisk gt3 heller,der var det jo altfor lett. i gt4 gjeller det å finne seg en måte og kjøre på,klarer det helt fint jeg hvertfall,gikk ikke starten men fikk det til etterhvert. er mye med hvilke deler du kjøper på bilene osv:) er bare min mening da;) drifte klarer du med mange biler på mange baner. har egentlig ingen favoritt. er litt gla i subaru wrx sti og drifte med. men bakhjul er jo desidert best..... Kunne ikke tatt å filma det? Jeg får til slædding og kontraer, men ikke skikkelig drifting slik som på gt3. Mye er motsatt virkeligheten. Mere hjula spoler jo mer rett frem går det. Ligger man i 6 gir og spoler f eks går det nesten ikke ann å få slædd. TRAGISK. Kunne jo kanskje tatt og filma jeg og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Best i GT4 (synes jeg) er Nissan Skyline R31 GTS-R, Ford GT40 `69, Nissan Silvia S15 og S14, RUF CTR, Ford RS200 Rally Car og mange flere... Chrysler 300C og Mazda RX7. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 prøv racing battle, råeste ps2 spillet jeg har spilt på lenge :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Har en Monaro som jeg drifter med i spillet. Det er vanskelig å drifte men det begynner å komme seg. Skal jo ikke være for lett å drifte heller da ;) -Supraguy- : Hva kjører du med da og hva er effekten? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg