Gå til innhold

Erfaringer fra volkswarenhaus

Ranger emnet

VipS_VimS

Anbefalte innlegg

Vet du hva som er raskere med tanke på å finne ut porto og hvorvidt du faktisk får de til å levere til norge?

Send en epost til shop@volkswarenhaus.de og hør med de... Fortell hva du kan tenke deg og bestille så svarer de på hva frakta er)

Mail på engelsk er ikke noe stress.

(Jeg fikk svar på 22 minutter, og det var ikke noe problem å sende til norge utfra de sa til meg)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som er raskere med tanke på å finne ut porto og hvorvidt du faktisk får de til å levere til norge?

Send en epost til shop@volkswarenhaus.de og hør med de... Fortell hva du kan tenke deg og bestille så svarer de på hva frakta er)

Mail på engelsk er ikke noe stress.

(Jeg fikk svar på 22 minutter, og det var ikke noe problem å sende til norge utfra de sa til meg)

Tenkte samme tanken i sta, så jeg sendte en mail til dem, hehe. Har du bestilt derifra?

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra Volkswarenhaus jeg. Bestilte fra webshoppen deres og fulgte opp på mail. Sender til Norge med DHL og da er det bare å hente pakken på posten her hjemme. Sørg bare for å få sendingsnummeret fra dem. Dette er viktig å ha, fordi, når pakken skifter fra DHL Tyskland, til posten her hjemme bytter den også sendingsnummer damndamn ! Dette nummeret måtte jeg bruke for å følge med hvor pakken befant seg. Så fort jeg så den var i Norge ringte jeg postens bedriftsavdeling og ba om å få det nye NORSKE nummeret. Litt pes, men ikke noe problem. Betalte faktisk ikke norsk moms engang, vet ikke helt grunnen til det, men who cares.

Styr unna kromfangerene derfra også, den jeg fikk var ikke bra! Ujevn i "platene" og sprø dårlig krom. "Gummilista" er et kapittel for seg. Den er av glassfiber og litt for stor fordi det virker som om den er støpt på utsiden av en original gummilist. I tillegg festes den med skruer fra baksiden av fangeren, disse skruene skrues inn i små finér klosser som er limt på baksiden av "lista".

Men det skal sies at når den først sitter på plass ser det rimelig greit ut.

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke fra dem idag!!! Yuhuuu! Speilene ser bra ut, men kjennes billige i kvaliteten. Men om jeg får de til å passe, er en annen sak. Fikk også en gammel/ny konsoll til ekstra intrumenter fra kamei også...Helgeil!!!

Tommy

Hvor lang tid tok det fra du betalte til du fikk pakka?

Gleder meg som bare det jeg :D

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Har nettopp bestilt et lite lass fra volkswarenhaus. Meget fornøyd med service til nå. Raske på mail og raskt sendt.

Det eneste jeg sliter litt med er å spore pakken. Hvor kan jeg spore det? Må jeg har sporingsnummeret eller får jeg lapp når pakken ankommer postkontoret? (pleier jo å få lapp, men usikker på hvordan det er fra utlandet)

Hvor lang tid tok det før dere fikk pakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider