Gå til innhold

Erfaringer fra volkswarenhaus

Ranger emnet

VipS_VimS

Anbefalte innlegg

Jeg har etterhvert fått alt jeg har bestillt derfra, og har blandede følelser når det gjelder kvaliteten på varene.

Kromspeilene er til Ford eller Opel, enda det står for golf 1. Støtfangehjørnene i plast er altfor lange, og ikke noe å feste de i. I carbon passer de bra, men heller ikke noen form for festeanordning. Frontspoileren er kul, men passformer er ikke den beste.

Men, golf 1 deler vokser ikke langer på trær, så vi må vel ta til takke med det som finnes.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt et lite lass fra volkswarenhaus. Meget fornøyd med service til nå. Raske på mail og raskt sendt.

Det eneste jeg sliter litt med er å spore pakken. Hvor kan jeg spore det? Må jeg har sporingsnummeret eller får jeg lapp når pakken ankommer postkontoret? (pleier jo å få lapp, men usikker på hvordan det er fra utlandet)

Hvor lang tid tok det før dere fikk pakken?

Sjekk innlegget mitt litt lenger opp i tråden. :)

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innlegget ditt, men har fortsatt litt problemer. Må taste inn ZIP-koden for å søke på sporingsnummeret, men zip-nummeret volkswarenhaus ligger i fungerer ikke sammen med sporingsnummeret.

Om jeg ikke trenger sporingsnummer når pakken ankommer norge, trenger jeg jo ikke bekymre meg, for pakken kommer jo uansett. Men hvis jeg trenger nummeret for å i det hele tatt hente pakken/vite hvor den er sliter jeg jo litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i våres en samlebestilling fra Volkswarenhaus, der vi dro ned og henta varene selv...

Vi la igjen i overkant av 40 000,- i den samlebestillingen, og det som de ikke hadde akkurat da, skulle bli ettersendt. Det som skulle bli ettersendt ble forskuddsbetalt før vi dro....

Og siden hørte vi ikke mer fra de, jeg sendte x-antall mail, ringte flere ganger uten at det skjedde noe. Ikke før nå, nå fikk jeg OMSIDER kontakt med rette vedkommende og han lovte å sende restordren i morgen...

Så får vi se da...

Min konklusjon er at de var veldig service-innstilt når vi var der, men ikke like gode på oppfølging, samt at de ikke svart på alle de maila jeg har sendt for å purre på de...

Det er mine erfaringer...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en samleordre på ca 7000 for en tid tilbake, etter at jeg laget denne tråden. Det tok 10 dager fra jeg bestilte til jeg hadde delene her i Norge. De var veldig serviceinnstilte til meg på mail og. Det som skjedde når pakken ankom Norge var at jeg fikk brev fra Tollpost om at en pakke hadde kommet og måtte fortolles. De ordnet fortollingen, og jeg betalte. Så kom pakken med budbil, han ringte meg da jeg hadde skrvet telefonnummer på pakken, og vi møttes på en bensinstasjon. Det manglet et par frontlykter til en vento som skulle være med, men de var ettersendt før jeg rakk å sende mail ang. disse. Da disse kom, var det posten som sendte pakken. Det ser altså ut til at ved store pakker går de via transportfirmaer, mens ved små pakker går de via posten. Det som er likt uansett er at de som transporterer pakken ordner momsingen for deg, mot et lite gebyr.

Jeg har bare positive ting å si om volkswarenhaus.

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider