dinge Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 satt å kjeda meg litt i går kveld,tenkte jeg skulle høre med dere om hva dere syntes.:) http://i6.photobucket.com/albums/y236/dinge2/photoshop/civic_turbomod_originalcopy.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 felgan var skakke. mn ellers grei:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 joa, funker den :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 ja,vet de er litt skakke men fant liksom ikkeno felger som blei no bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hvorfor er det ikke no skilt på bilen yodude burde vel sveisa tanklokket?? Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 skilt,skal med det da? just for show you know.;) hvor burde jeg såfall ha det? tanklokket skal bli borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 bedre nå?http://i6.photobucket.com/albums/y236/dinge2/photoshop/civic_turboturbo_originalcopycopy.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 bedre nå. mn ingen som har dypere kant forran enn bak vel:s :cocain: Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 bedre nå. mn ingen som har dypere kant forran enn bak vel:s :cocain: joooda:P fremhjulstrekkere kan vel sikkert det? men jeg skal fikse på det? noe mer jeg burde fikse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 joooda:P fremhjulstrekkere kan vel sikkert det? men jeg skal fikse på det? noe mer jeg burde fikse på? hehe, fiks på det du! hmm, mye du kan gjøre da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hehe, fiks på det du! hmm, mye du kan gjøre da! hehe.done!http://i6.photobucket.com/albums/y236/dinge2/photoshop/civic_turboturbo_originalcopycopyco.jpg look! da er hvertfall felgene fremme smalere. + at jeg fjerna tanklokk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg