Gå til innhold

anlegg 740..

Ranger emnet

Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

He He. Har en Goodmans of england som er 15". Den blir ikke brukt da, men jeg fikk vite at den hadde stått i 400liters kasse før å blitt spilt på med bassgitar. Jeg målte og bygde en på ca.200. Den fikk så vidt plass, men veldig upraktisk! Men bilen rista godt, så bare prøv.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart at om du kun skal kjøre anlegg så er det jo ikke noe problem, men slik jeg selv vil ha det så må jeg ha plass til noen kasser pils og en kjøleboks+++ i tillegg til bassen..og om du vil ha en såpass drøy 15", og i tillegg få noe av det jeg ser som et must, så sliter du nok litt..

jeg skal bygge nytt nå om ikke lenge, og da som nå vil jeg få alt under hattehylla, og siden det ikke er mer enn så vidt over 30cm høyt og begrensa dybde, vil en 15"er få det trangt om plassen! har ikke vurdert/mulighet å bytte den mot 2 10 eller 12"ere? 12 er jo også litt på grensa om du skal bygge kassen enkelt, men mulig er det jo..

forresten, hvor er du fra? du som har kjøpt den kawagrønne? og går på godalen?;) om du er ute å siger er det jeg som står på statoil'n på forus ca hver dag fra 11-12 om kvelden og utover.. kom innom å ta en smøg å en "viner me-lange"(statoil spesial;))

edit: så nå hvilken bil du har..har hilsa på deg et par ganger men vært liten respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart at om du kun skal kjøre anlegg så er det jo ikke noe problem, men slik jeg selv vil ha det så må jeg ha plass til noen kasser pils og en kjøleboks+++ i tillegg til bassen..og om du vil ha en såpass drøy 15", og i tillegg få noe av det jeg ser som et must, så sliter du nok litt..

jeg skal bygge nytt nå om ikke lenge, og da som nå vil jeg få alt under hattehylla, og siden det ikke er mer enn så vidt over 30cm høyt og begrensa dybde, vil en 15"er få det trangt om plassen! har ikke vurdert/mulighet å bytte den mot 2 10 eller 12"ere? 12 er jo også litt på grensa om du skal bygge kassen enkelt, men mulig er det jo..

forresten, hvor er du fra? du som har kjøpt den kawagrønne? og går på godalen?;) om du er ute å siger er det jeg som står på statoil'n på forus ca hver dag fra 11-12 om kvelden og utover.. kom innom å ta en smøg å en "viner me-lange"(statoil spesial;))

edit: så nå hvilken bil du har..har hilsa på deg et par ganger men vært liten respons!

du som har byttet blink og park lys foran ?

min er her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=103097 min er sølv grønn , IKKE mangen av den fargen. tidligere 240 (blågrønn) m penta 15" /noen 17" , m VOLVO i bakruta (på den og)

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt meg 10cm ut i nedre kant i forhold til hattehylla , og gjevnt med oppe.... da får eg 15" inn... hehe satser på det blir stort nok til den bassen da , heile bredden. forsterker i reservehjulsbrønnen....

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som har bytta park/blink ja.. vurdere å bytte om igjen..men noen mener jeg absolutt ikke skal, for det er noe anderledes som folk legger merke til men kansje ikke finner utav sånn med første øyekast ergo kikker en gang å to ekstra:P

men du må lære deg å hilse mann når du passerer andre kids med volvo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som har bytta park/blink ja.. vurdere å bytte om igjen..men noen mener jeg absolutt ikke skal, for det er noe anderledes som folk legger merke til men kansje ikke finner utav sånn med første øyekast ergo kikker en gang å to ekstra:P

men du må lære deg å hilse mann når du passerer andre kids med volvo!

hilser på kjentfolk... hehe men skal begynne m dg og da... :)

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to 10" subber som skal ha MASSE watt er absolutt å anbefale.. cadence wild beast e.l. bygg med subbene fram mot seteryggen, med samme skrå på kassa som seteryggen. så bygger du ca 10 mc flens på kassa, og legger pakning på (visst det var noen som skjønte hva jeg mente nå..) da skal du få et sinnsvakt trykk i bilen fra bassene (p.s legg ned midtarmlenet i baksetet da...)

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to 10" subber som skal ha MASSE watt er absolutt å anbefale.. cadence wild beast e.l. bygg med subbene fram mot seteryggen, med samme skrå på kassa som seteryggen. så bygger du ca 10 mc flens på kassa, og legger pakning på (visst det var noen som skjønte hva jeg mente nå..) da skal du få et sinnsvakt trykk i bilen fra bassene (p.s legg ned midtarmlenet i baksetet da...)

jeg sjønte ikke hva du mente, men tøft hvis du sitter å ruger på triks! vil gjerne vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde?

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider