laguna-95 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 har noen no tips til triming på bmw?n min bilen er en orginal 325. eventuelt hvor jeg får tak i delene jeg trenger... tengte ca runt 200hk... takker for svar aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hva er det snakk om her? E30? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laguna-95 Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hva er det snakk om her? E30? ja seff glemte og skrive d... sorry... e30 fra 86.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 turbokonvertering, porting av topp, planing av topp, fresing for større ventiler, chipping, bytting av kam, større spjeldhus? bare å velge å vrake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laguna-95 Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 turbokonvertering, porting av topp, planing av topp, fresing for større ventiler, chipping, bytting av kam, større spjeldhus? bare å velge å vrake.. takker... turbokonvertering blir nokk litt i det groverst laget med tanker på pris... så blir i værtfall kammer og chip. og porting og planing av topp.... men som jeg har forstått finnes det masse forsellige kammer til forskjellige formål... så noe forslag til hva jeg bør få taki... merke og type... og chipp der etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har noen no tips til triming på bmw?n min bilen er en orginal 325. eventuelt hvor jeg får tak i delene jeg trenger... tengte ca runt 200hk... takker for svar aneglsmili Er ingen her i verdens som har trimmet M20B25 før. Du finner iallefall ingen ved å søke her på Bilforumet, Bimmers.no, Bimmerforums.com eller Pure-PF-forumet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 bygg om til 2.7 å du skal kunne få rundt 200hk. men som mr ryeng sier: BRUK SØKEFUNKSJONEN Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg