Gå til innhold

ØK. Bmw 325i 3 dørs

Ranger emnet

_Dev|L^

Anbefalte innlegg

Har du en veldi billig 325i eller vet om noen som har en ,

pris fra 1500-5000.+++

kan se veldig sjabby ut både invendig å utvendig, helst med takluke.

motor bør være i ok stand... Å må være 2dørs.

gjerne i nord norge.

send gjerne mail eller Pm... HASTER!! :biker

ser jeg skrev feil er 2 dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en veldi billig 325i eller vet om noen som har en ,

pris fra 1500-5000.+++

kan se veldig sjabby ut både invendig å utvendig, helst med takluke.

motor bør være i ok stand... Å må være 2dørs.

gjerne i nord norge.

send gjerne mail eller Pm... HASTER!! :biker

ser jeg skrev feil er 2 dørs

har en Bmw 325i 2dørs som jeg mulig skal selge.. men ikke i pris klassen din.. du skal være flink hvis du finner en i det hele tatt til 5000,- jeg skal ha 20 000,- for min. 1986mod gått 134 000km (garantert) er noe Mods i motor bla en kvassere kam. (er ikke sikker åssen kam det er) kon filter + at jeg har skiftet ut fordelerlokk,rotor,plugger,pluggledninger,olje,oljefilter,vannpumpe+++ alt nytt så er nytt for ca 2000 bare i motor. noe rust men ingen farlig rust. er nederst i den ene hjulbuen. null rust i dørken. helt strøkent interiør.. jævlig fin gråfarge metallic selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en Bmw 325i 2dørs som jeg mulig skal selge.. men ikke i pris klassen din.. du skal være flink hvis du finner en i det hele tatt til 5000,- jeg skal ha 20 000,- for min. 1986mod gått 134 000km (garantert) er noe Mods i motor bla en kvassere kam. (er ikke sikker åssen kam det er) kon filter + at jeg har skiftet ut fordelerlokk,rotor,plugger,pluggledninger,olje,oljefilter,vannpumpe+++ alt nytt så er nytt for ca 2000 bare i motor. noe rust men ingen farlig rust. er nederst i den ene hjulbuen. null rust i dørken. helt strøkent interiør.. jævlig fin gråfarge metallic selvsagt. :)

hei jeg trenger i hovedsak ett helt karroseri .. har en helt nylakkert strøken e30 318 ombyggd til 325 men mangler godkjenning.

noe som vist er nesten umuli..

så jeg trenger en billig bil som jeg skal flytte alt over på.. men takk for innlegge

Lenke til kommentar
Del på andre sider