Gå til innhold

Dørlåsen

Ranger emnet

larse_jacobsen

Anbefalte innlegg

Heia sliter med at dørlåsen fryser i disse kalde vinternetter og at jeg må inn via bakdørene iblant. Kunne tenkt meg å fiksa dette med å åpnet døren og smurt den med grease eller spraya noe WD70 inn, men vet ikke ennå helt hvordan jeg kommer inn til selve låsemekanismen. Er det vanskelig å komme til, eller går det an å komme til uten å måtte demontere døren? Takker! kiddie :mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia sliter med at dørlåsen fryser i disse kalde vinternetter og at jeg må inn via bakdørene iblant. Kunne tenkt meg å fiksa dette med å åpnet døren og smurt den med grease eller spraya noe WD70 inn, men vet ikke ennå helt hvordan jeg kommer inn til selve låsemekanismen. Er det vanskelig å komme til, eller går det an å komme til uten å måtte demontere døren? Takker! kiddie :mat

Sleit me da problemet eg og, slik måte eg rekna me når en va så dum å kjøper golf:rolleyes:, trur da er ei fjær elle noe lignade som frys fast, men trur du treng noe betre sparay en wd70, meine dei hadde noe betre på verkstadane, men eg måte berre kjøpa ny låskasse, for å bli kvit problemet samt smøra opp låsen, FØR kvar vinter... Men dei fraus fast i år og.......

Hente vist da va super kaldt, så kunne du risikere at døra fraus fast når en va ute å kjørte:)

Kjører kun biler så e rieger stylling på

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet ogtok akkurat golf,n til samboern og caddy, min.

Enkelt og fikse men låsekassa må ut om d skal bli bra.

Del kassa og rens med uni-rens el lignende og få ut fuktighet.

Inni kassa i bunn sitter ei fjær som jeg tok tak i med ei tlf-tang og knakk den ca 30 grader så den ble strammere og huket den på igjen.Fyll den med Hightef-oil..

Ble gull... lærte av en på vag... ikke hatt en reklamasjon sa han...

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider