saab9000 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 pappa skal kjøpe seg x5 til neste år så jeg så etter chip til turbo diselen å på ts-racing så jeg at du kunne få 265hk i den, trur det sparker rimelig godt fra! (PS. det er 3.0d 218hk org)!!! noen som har sitti på med en x5 her eller? som kan gi noen kommentarer om bilen? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
htn Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 mutter'n skal også kjøpe seg X5, så vi har prøvekjørt'n en del. sparker utrolig godt. er vanvittig god å kjøre! også er det så oversiktelig å sitte såpass høyt! hold meg oppdatert hvis du trimmer den a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 mutter'n skal også kjøpe seg X5, så vi har prøvekjørt'n en del. sparker utrolig godt. er vanvittig god å kjøre! også er det så oversiktelig å sitte såpass høyt! hold meg oppdatert hvis du trimmer den a! hvilken motor har dere prøvekjørt da? han er ikke helt sikker på om det blir x5 for han kikka litt på vw touareg å! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har kjørt x5 3.0 med chip. ikke prøvd uten men med er det heftig ja. Merker ikke farten eller aksen så mye i den bilen men du ser jo på speedo det virkelig går unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har kjørt x5 3.0 med chip. ikke prøvd uten men med er det heftig ja.Merker ikke farten eller aksen så mye i den bilen men du ser jo på speedo det virkelig går unna hvor mye var det i den da=)? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbunny Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Min er org 218hk, sparker fra greit nok men det er ikke noe racer bil. Fordelen med X5 er plassen og komforten. Siter Mvh BMWbunnny 05`BMW X5 X-04 Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hehe... emm sport service i trondheim anbefaler ikke chip til bmw diesel pga stillverket i dieselpumpa og hull i stempler.. bare et tips.. kostnaden med stillverkbytte er 22678,40 på 525 tds.............bare tenkte jeg måtte si ifra Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 hehe... emm sport service i trondheim anbefaler ikke chip til bmw diesel pga stillverket i dieselpumpa og hull i stempler.. bare et tips.. kostnaden med stillverkbytte er 22678,40 på 525 tds.............bare tenkte jeg måtte si ifra Gamel tråd men. Nå har han da kjøpt seg X5 :) Kjøpt fra Tyskland, kommer om 2 uker :) Er 04 mod. Med 218 hester`n. Men vil den tåle så mye NM? Blir jo 580nm i den etter chip, vil girkassa tåle det? Skal jo selfølgelig ikke trå til fullt hver dag. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 dyrt å bytte diselpumpa titt å ofte vertfall, har org haman eller var det hartge chip i vår (husker ikke helt 100% sikkert) å vi har bytta pumpa 1 gang allerede, å nå har den begynt å juskse igjen så chippen ryker snart ut ja Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espbo Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hei har x5 2004 3.0D med chip. 260HK og 600 NM Det er sinnsykt bra drag. det er morro med forbikjøring. kunne ikke tenke meg noe annet. Har boks tuning. Det eneste er at det kommer litt ekstra blå røyk når du virkelig drar på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hei har x5 2004 3.0D med chip. 260HK og 600 NM Det er sinnsykt bra drag. det er morro med forbikjøring. kunne ikke tenke meg noe annet. Har boks tuning. Det eneste er at det kommer litt ekstra blå røyk når du virkelig drar på. Blårøyk på diesel er ikke ett godt tegn.. Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espbo Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 mente ikke blårøyk egentlig, bare litt ekstra eksos en vanlig, enn en x5 uten chip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg