Gå til innhold

Spørmål ang. Vr6

Ranger emnet

bjornar600

Anbefalte innlegg

Fant dette på autodb:

Golf VR6 SYNCRO

Syns denne var blodpris jeg da, men for all del. Værste 3érn du får tak i da.

2,9l motor, 4hjulstrekk. alt utstyr, climatronic!

Noen som vet listepris på denne? Er kun 4stk i norge med 4*4. Har sett en 3dørs til 120k, en 5dørs til 150k for ikke lenge siden.

Jeg sikler fælt på denne, men ville forhøre meg litt om hva dere syns om prisen.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du like så godt kjøpe en 2.8l syncro og trimme opp denne..

Klart det er morro med 2.9 litern, men du merker nok ikke noe ekstrem forkskjell hvis du dumper ned 1 desiliter :)

180k for en golf er uansett for mye..

da ville jeg heller invistert i noe nyere, og som kan være lettere og få solgt igjen..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du like så godt kjøpe en 2.8l syncro og trimme opp denne..

Klart det er morro med 2.9 litern, men du merker nok ikke noe ekstrem forkskjell hvis du dumper ned 1 desiliter :)

180k for en golf er uansett for mye..

da ville jeg heller invistert i noe nyere, og som kan være lettere og få solgt igjen..

Er vel drivverket du betaler ekstra for her, ikke den ene desiliteren. Er jo mulig å få borret opp en 2,8 og, men det blir ingen 4x4 for det.

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel RaiRai sin denne...

Send ham en pm for spørsmål...

Hvis du lurer på hva som er ca. rett pris, ring nærmeste VW forhandler, dem kan fortelle deg en ca. pris... ALLE priser er prutbare uansett...

Han er vertfall medlem av VACN.

Har han på MSN-lista mi også, fant jeg ut.. :P

Btw, iflg Mekonomen er det bare 2,9-literen som kommer med syncro..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri betalt så mye for en golf 3 ass. Får jo en Golf 4 GTI for den prisen:) Og denne er jo utrolig enkel å få mye hester i:) Og den er nok ganske enklere å selge

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri betalt så mye for en golf 3 ass. Får jo en Golf 4 GTI for den prisen:) Og denne er jo utrolig enkel å få mye hester i:) Og den er nok ganske enklere å selge

Som jeg skulle ha sagt det selv...:thumb Men for all del da, jævlig grom 3'er med shitmye utstyr da! damndamn

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Us utgave såvidt jeg vet... Mange har gått i baret der og

tror alle syncro,r er 2.9

Så vidt jeg vet er ikke syncro levet i usa, men det er riktig de har heller ikke 2,9L

Alle VR6 med syncro som sitter i golf/passat (vento ble ikke levet med syncro) har 2,9

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider