Gå til innhold

Spørmål ang. Vr6

Ranger emnet

bjornar600

Anbefalte innlegg

Sikkert litt av en bensinsluker da.

Men skikkelig ulv i fåreklær blir den jo!

Den er ikke så ille, på langturer så går den på 0,8 men om jeg trår på litt da er jeg fort oppe i 2L mila, det er ved litt grise kjøring da

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel RaiRai sin denne...

Send ham en pm for spørsmål...

Hvis du lurer på hva som er ca. rett pris, ring nærmeste VW forhandler, dem kan fortelle deg en ca. pris... ALLE priser er prutbare uansett...

Så nils justad er gode gamle rairai, prins wilhelm og shariff?

uansett så er 180 lapper mye ja, og så har jo ikke VR6 syncro så godt rykte på drivverk heller. men dette kan jo selfølgeliv komme ann på brukeren.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nils justad er gode gamle rairai, prins wilhelm og shariff?

uansett så er 180 lapper mye ja, og så har jo ikke VR6 syncro så godt rykte på drivverk heller. men dette kan jo selfølgeliv komme ann på brukeren.

Om han er/var prins wilhelm vet jeg ikke, ivertfall han som er rairai og skal selge denne..

Bilen i seg selv er nok verdt den prisen, men til samme pris kan en jo kjøpe seg en S2 så om det er verdt det sånnsett er en helt annen sak..

Ivertfall det grommeste du får av Golf sett bortfra R32 i mine øyne..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det.. I forhold til hva annet man kan får for 180.000, så er det kanskje litt mye for en 1996 Golf, lissom, selv om den har rå motor og alt slikt..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider