Gå til innhold

Mitsubishi Sigma V6 24v

Vomaz

Anbefalte innlegg

Har riktignok ikke sånn bil men..

Det er en stor "staselig" bil, godt med utstyr, slik som automat, AC, Cruise.

Litt mer skjeldent finner du biler med nivåregulering og skinn.

Kraftig 3-liter på 205 HK gir helt klart akseptable ytelser, selv om den også liker mat med hard kjøring.

Ulempen er at det begynner å bli gammel bil (les: må muligens repareres av og til ;)), og den finnes kun med fwd.

Skal du ha en slik bil vil jeg annbefale en med en kort eierhistorikk som ikke er "ungdomskjørt" ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har riktignok ikke sånn bil men..

Det er en stor "staselig" bil, godt med utstyr, slik som automat, AC, Cruise.

Litt mer skjeldent finner du biler med nivåregulering og skinn.

Kraftig 3-liter på 205 HK gir helt klart akseptable ytelser, selv om den også liker mat med hard kjøring.

Ulempen er at det begynner å bli gammel bil (les: må muligens repareres av og til ;)), og den finnes kun med fwd.

Skal du ha en slik bil vil jeg annbefale en med en kort eierhistorikk som ikke er "ungdomskjørt" ;):)

er noe slikt jeg kunne tenkt meg.. ha sett på finn at de selges for ca 50K--> er en ulempe at det er fwd.. men det står mellom en slik å en subaru legacy 2.2 el turbo... for de ligger i ca lik prisklasse men subaruen har jo 4wd som jeg ser som er STOR fordel, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er en ulempe at det er rwd.. men det står mellom en slik å en subaru legacy 2.2 el turbo... for de ligger i ca lik prisklasse men subaruen har jo 4wd som jeg ser som er STOR fordel, men..

Regner med det ble en "trykkleif" ;) fwd på disse, hadde de kommet med 4x4 så hadde jeg nok hatt en... :)

Tror vel ikke at Subaru'en kan konkurere i komfort ;) + at AC også er mer skjelden på Subaru'ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det ble en "trykkleif" ;) fwd på disse, hadde de kommet med 4x4 så hadde jeg nok hatt en... :)

Tror vel ikke at Subaru'en kan konkurere i komfort ;) + at AC også er mer skjelden på Subaru'ene :)

du sier noe der;) får se hva det blir til når jeg har pengene på kontoen;)

*var nok skriveleif der ja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...