prebz Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hallå folkens... Jeg tentke på og ha ett anlegg i bilen jeg skal ha, jeg hører stort sett på allslaks musikk.. har sett på dette elemente: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309991&s=sc og denne forsterkeren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313675&s=sc Men så var det kassa... Hvor stor skal den være i forhold til elemente osv skal den være åpen eller lukket osv..? jeg har tenkt på og kjøpe en kasse.. det kan god vøre pliskiglass.. sån som den ser litt fet u;) noen som har noen tips på ossen kasse jeg skal ha på forhond takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Kan ikke gi noe svar på kasse, men elementet og forsterkeren burde røske i håret det ja ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebz Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe;) ja fåra håpe det.. bare jeg får te kasse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Lukket kasse: 35,4 liter Portet kasse: 46,7 liter, Port: 76mm x 165mm Har 2 stk av samme element..:) Men ikke fått testet ennå.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebz Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 okei;) men de måle er utregnet til et element;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ja.. det er et element.. :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg