Gå til innhold

Bilder fra Streetshow

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvem sin bil er dette ?

004.jpg

Tror det var han (eller noen som var sammen med han) som filma meg når jeg var en tur i Skien med Camaron på Mobile forrige lørdag.

Hvorfor er purken der på de bildene ved Hydro, ble dere jaga ??

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det Anders heter han og er fra skien, og ja det var han som filmna deg. vi prøvde å få filma corvettene som sto inne på mobile og måtte jo selsagt ha med camaroen din da ;)

Purken på bildene ble oppmerksom på oss da vi skulle ta de bildene og kom da etterhvert og sjekka oss. da var det jo to av bilene som mangla skilt foran og det likte ikke onkel da vettu, men det gikk bra ingen som fikk bot eller noe, men det viser at man kan ikke gjøre for mye før onkel kommer som feks. ta noen bilder.

Fastlane crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, syns jeg dro kjensel på den bilen hehe.

Er den filmen lagt ut noe sted? Missa de første Corvettene siden vi kom så sent, dessuten hadde det vært kult å se bilen min "på film" også :D Jeg missa den STORE sjansen jeg hadde en gang til å få bilen på film. Fikk spørsmål om å få bruke den i en musikkvideo i Texas..... :(

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble ikke jaga, men de sto å lurkikka på oss en halvtime før de kom bort til oss da var det ene de kunne ta oss på at to av bilene ikke hadde skilt foran. Så det ble bomtur for purken gitt, dvs ingen bøter. fikk filma en liten snutt av birden som lager smultringer, skal prøve å få lagt den ut på Streeshow sia. Filmen med Camaroen og corvettene er analog så den tror jeg ikke blir lagt ut( mye styr med det) har heller ikke sett den så jeg vet ikke om kvaliteten er bra heller. vi får se, skal prøve å få filma litt mere herjing snart( he he morro det).

Fastlane crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider