beemern Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 noen som vet hvor mange gamp det sitter i en 1,6TD.?? og er detta samme girkassa som sitter på en golf.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 noen som vet hvor mange gamp det sitter i en 1,6TD.?? og er detta samme girkassa som sitter på en golf.? husker ike hetk hvor mye hk. der men er rund 55-65hk tror jeg, er ikke samme girkase, mener det er annen utvekksling på disel kassene Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 td--> med intercooler er 80hk, finner dem både i golf og jetta, ergo lik girkasse. dette er i g2 Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 ok.. jeg skal sette dette i en golf. 1 og har hørt at dette er bolt on.. det sitter 72 hester i den, er fra en 1986 jetta.. pratet med eieren i dag.. men jeg skal sette på en cooler da..men jeg har hørt at det ikke går med 5 gir i en golf en. det passer, men armen ned til kassa butter før den kommer til 5 giret.. hehe.. er det ventilerte skiver på jetta`en org.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
la7ija Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hei 1,6 td har 70 hk, 133Nm Golf 2 motor og gir passer i golf 1, men du må bruke motorfeste fra golf 1. på girkassa må du lage et nytt, med utgangspunkt fra golf 1. så er et et feste bak, under bilen. her kan jeg sende deg et bilde. så slipper du mye tull. foran er det også bare å bruke golf 1 feste. med intercooler og litt justering, blir det bra. iallefall langt over 80 hk. flytte dieselpumpa litt nærmere toppen. hør på knakkelyden. bytte ut boostpin og lage en selv. kan sende bilde. Har vel erfart bittert at turbo tåler 1,2 bar. blokk og topp til 1,9 TDK gis bort. 2 stk Garrett T2 a kr. 2000 ( TDK og til mange 1.5-18 bensin ) 2 stk Garrett T15 a kr. 2500 ( TDI ) Golf 1 D -> TD, 5 gir Caddy 1 bensin -> 1,9 TDK intercooler, Garrett T3, TDI girkasse ( i alt 5 motorer, 4 kasser) Golf 1 bensin -> 1,9 TDk vnt-15, intercooler, TDI girkasse, sinter.( så langt 3 motorer, 2 kasser) Jetta 1 bensin -> 1,9 TDK * Golf 3 TDK -> TDI-R GT-28, intercooler, 6 gir, 12mm/0.248 * ( 3 motorer, 3 kasser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg